وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
وزیر اطلاعات از دستگیری آخرین تروریست حادثه حرم شاهچراغ خبر داد.
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
آخرین دیدار از دومین روز جام هندبال باشگاه های آسیا در اصفهان با برتری تیم سپاهان برابر الکاظمه کویت به پایان رسید.
موسسه پولیتیکو در نظر سنجی خود که آن را برآیند همه نظر سنجی‌ها می‌داند، نتیجه دور دوم را ۴۹ درصد قلیجدار اوغلو و ۵۱ درصد اردوغان پیش بینی کرده است
با شمارش حدود 89 درصد آراء انتخابات پارلمانی ترکیه، «ائتلاف جمهور» به رهبری حزب عدالت و توسعه با کسب 323 کرسی پیشتاز انتخابات است.
روزنامه اوجوگو پرتغال نتایج دو تیم استقلال و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و شانس قهرمانی این دو تیم را منعکس کرد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
نتایج هفته بیست هفتم لیگ برتر، صدرجدول را به کل تغییر داد، نتایجی که در سه هفته آینده هم قابل تکرار است.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
طبق اعلام نرگس موسوی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد براساس نتایج آخرین آزمایشات پزشکی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.
دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که تاکنون۸۷ درصد از پروژه های طرح تحول کیفیت محقق شده است، گفت: بر اساس آخرین نتایج منتشر شده، سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.
در هشتمین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا، ۱۴ هزار و ۵۳۵ قطعه تا قیمت ۸.۲ میلیون تومان به متقاضیان فروخته شد.
نتایج سرمربی تیم استقلال تهران مورد انتقاد باشگاه و همینطور هواداران این تیم قرار دارد.
پس از اینکه معلوم شد، حزب لیکود طبق آخرین نتایج شمارش آراء در صدر قرار دارد، بنیامین نتانیاهو در جمع طرفداران خود تاکید کرد که آماده بازگشت به پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی است.
DALL·E، یک نرم‌افزار هوشمند مصنوعی است که پیش‌بینی چهره «آخرین انسان روی زمین» را انجام داد و نتایج نسبتاً وحشتناکی به دست آورد.
نتایج نظرسنجی ها و شرایط  داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بواسطه شکاف اجتماعی موجود در سرزمین های اشغالی،  امیدی برای رهایی از این بن بست سیاسی دیده نمی شود.
رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه آخرین وضعیت اعلام نتایج مرکز وکلای قوه قضاییه را تشریح کرد.
آخرین تمرینات اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی با نتایج درخشانی همراه بود و دو ملی پوش موفق به رکوردشکنی غیر رسمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ