مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در زمینه توزیع بنزین در کشور وجود ندارد و وضع عرضه سوخت در جایگاه‌ها مطلوب و مساعد است و مردم به شایعات منتشرشده در این زمینه توجه نکنند.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه همه جایگاه‌های عرضه سوخت کشور فعال هستند، گفت: ذخایر سوخت بنزین امروز ۱۵۰ میلیون لیتر بیشتر از مدت مشابه پارسال است و مشکلی در تأمین بنزین وجود ندارد.
میلاد سرلک بی توجه به حواشی و شایعات قانون سربازی، تمرینات خود با پرسپولیس را ادامه می‌دهد.
مهاجم محبوب استقلالی‌ها با توجه به قرارداد با این تیم فصل آتی نیز در جمع آبی‌پوشان حاضر خواهد بود.
شایعات درباره انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید به سوژه قابل توجه روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا تبدیل شد.
چلسی برای جذب یک مهاجم جدید باید جایی غیر از یوونتوس را مد نظر قرار دهد؛ چون مدیر یووه اعلام کرد دوشان ولاهوویچ فروشی نیست.
عدم اطمینان از آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با توجه به شایعات انتقال او به تیم ملی برزیل باعث شده رئال تماس‌هایی با زین‌الدین زیدان برقرار کند.
وزیر نفت: بارها اعلام کردیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست لذا خواهش ما این است که مردم به این شایعات توجهی نکنند.
رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.
رئیس جمهور گفت: واقعا احساسم این بود تا خودم نیایم و از نزدیک شرایط را نبینم، اگر نیاز‌هایی هست حتما سریع باید مرتفع شود، ان شاء الله سریع مرتفع شود تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.
ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بی توجه به حواشی اخیر در تمرین تیمش با روحیه ای بالا ظاهر شد.
هافبک پرسپولیس با توجه به فرصت کمی که طی نیم فصل اول به دست آورده، این روزها شایعات زیادی را متوجه خود می‌بیند.
مدافع خبرساز تیم فوتبال پیکان بدون توجه به حواشی کار خود را در تمرینات خودروسازان جلو می‌برد.
اخیراً شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ _ Samsung Galaxy S ۲۳ منتشر شده است. اما برجسته‌ترین مشخصه این دستگاه که توجه بسیاری را به‌خود جلب کرده، دوربین بی‌نظیر آن است.
اولیور کان در گفتگو با اسکای، شایعات حضور کریستیانو رونالدو در بایرن را رد کرد.
تبریز- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه هواداران به شایعات توجه نکنند، گفت: به زودی سرمربی جدید تراکتور انتخاب و معرفی خواهد شد.
دفتر صدر در نجف از همه طرفداران وی خواست به شایعات درخصوص فراخوان های تجمع که در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است، توجه نکنند.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
مربی استقلال شایعات مربوط به ایجاد اختلاف میان خود و ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
سعید عزت اللهی، هافبک تیم فوتبال وایله دانمارک که فصل گذشته به صورت قرضی در الغرافه قطر توپ می‌زد، با وجود اینکه مورد توجه چند تیم ایرانی قرار گرفته بود، ولی در تمرینات تیم دانمارکی حاضر شد تا به شایعات پایان دهد.
یک تحلیلگر بازار سرمایه سه عامل انتشار اوراق، افزایش نرخ بهره بین بانکی و عرضه اولیه های غیرمتعارف را دلایل اصلی ریزش بورس عنوان کرد.
روزنامه نیویورک تایمز در روزهای اخیر مدعی بازداشت سردار نصیری به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) شد که این خبر مورد توجه رسانه های معاند نیز قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ