وزیر امور خارجه کشورمان در جریان نشست خبری مشترک با همتای خود در روسیه گفت: هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه با هر توجیه را مردود می‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت:پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد قاطع می‌کنیم.
معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.
بدن انسان دارای پیچیدگی‌های زیادی است و هرگونه تغییر غیرمعمول در آن، می‌تواند باعث ابتلا به بیماری شود. بسیاری از خانم‌ها در طول زندگی خود، بار‌ها و بار‌ها دچار این تغییرات غیرمعمول و ناخوشایند در بدن خود می‌شوند که همین مسئله دلیلی برای مراجعه‌ی آن‌ها به پزشک می‌شود.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی نخست وزیر ارمنستان گفت: ایران مخالف هرگونه تغییر ژئوپلتیک یا حضور نیروهای نظامی غربی در قفقاز است.
جبهه مقاومت، نه فقط در فلسطین، بلکه در منطقه و عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت است، گفت: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین است.
جبهه مقاومت، نه فقط در فلسطین، بلکه در منطقه و عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت است، گفت: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
بانک ایران زمین از فناوری بلاکچین برای امنیت بیشتر تراکنش‌های مالی خود استفاده می‌کند. با استفاده از این فناوری، اطلاعات تراکنش‌های مالی در یک شبکه امن ذخیره می‌شوند و هرگونه تغییر در اطلاعات توسط افراد غیرمجاز، تشخیص داده می‌شود.
برای جلوگیری از هرگونه اختلال در خدمات، شهروندان باید آخرین تغییرنشانی خود را ظرف مدت ۲۰ روز به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کنند.
نقش قابل توجه هیرمند در تأمین آب آشامیدنی سالم مردم سیستان، توسعه اقتصادی- اجتماعی و تعدیل شرایط زیست‌ محیطی منطقه، موجب شده تا هرگونه تغییر در مناطق بالادست، از جمله انسداد یا انحراف رودخانه، بر حقوق بنیادین ساکنان این منطقه از جمله حق بر دسترسی مردم به آب آشامیدنی کافی و سالم، حق بر محیط زیست سالم، حق بر سلامت و حق بر استانداردهای مناسب زندگی آنان آثار منفی برجای گذارد.
وزیرامورخارجه کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه روسیه در مسکو گفت: ما هرگونه تغییر در ژئوپولتیک منطقه را با هر توجیهی که باشد مردود می‌دانیم. سرگئی لاوروف نیز در این نشست خبری اعلام کرد: ما خواهان ازسرگیری سریع و اجرای کامل این قطعنامه هستیم و با اقداماتی که مانع این امر می‌شود، مخالفیم.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
خروج دو مدافع میانی اصلی تیم ملی ایران از تمرینات این تیم فرضیه هرگونه تغییر در خط دفاعی را محتمل می‌کند به ویژه اینکه استراتژی دفاعی مهمترین فاکتور تیم‌های کارلوس کی‌روش بوده است.
رئیسی در این دیدار با بیان اینکه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید مورد احترام قرار گیرد، تاکید کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران هرگونه تغییر در مرز‌های تاریخی و ژئوپلیتیک منطقه و تغییر در وضعیت ترانزیتی ایران و ارمنستان مردود است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هرگونه امضای متمم قرارداد اعضای تیم منع است و نمی تواند در قراردادها تغییری ایجاد کند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: تحرکات در منطقه قفقاز جنوبی برای تغییر ژئوپلیتیک منطقه به طور قطع منافع ملی ایران را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
پلوسی گفت مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای را در محکومیت اقدامات جمهوری آذربایجان ارائه داده که امیدواریم بزودی تصویب شود.
رئیسی با اشاره به تحولات قفقاز، ضمن تبیین سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقبال از آزادی خاک قره‌باغ و آمادگی برای بازسازی آن، هرگونه تغییر در مرز‌های بین‌المللی و تاریخی و ژئوپلتیک منطقه را غیرقابل قبول خواند.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به تحولات قفقاز، هرگونه تغییر در مرزهای بین‌المللی و تاریخی و ژئوپلیتیک منطقه را غیرقابل قبول خواند.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به تحولات قفقاز، هرگونه تغییر در مرزهای بین‌المللی و تاریخی و ژئوپلتیک منطقه را غیرقابل قبول خواند.
وزیر امور خارجه کشورمان با غیر قابل قبول دانستن هرگونه تغییر ژئوپلتیک در منطقه، بر ضرورت تلاش برای بازگرداندن آرامش در منطقه تاکید کرد.
اتحادیه عرب نسبت به پیامدهای هرگونه تغییر وضعیت حاکم بر مسجدالاقصی به شدت هشدار داد و گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال یهودی‌سازی بیت المقدس از طریق تعرضات روزانه به مسجد الاقصی است.
«باید توجه داشت که جهت حصول یک توافق، دو طرف(به طور خاص ایران و آمریکا) باید به یک توافق اتمی متوازن دست پیدا کنند که تا حدی وجهه هر دو طرف را در موضوعات حساس حفظ کند. این مساله در نوع خود کاملا مهم است زیرا در قالب آن، وقوع هرگونه تغییری در جزئیات می تواند به پیچیده شدنِ معادله دستیابی به یک توافق و انجام مذاکرات بیشتر تا زمانی که مسائل مهم و اساسی حل شوند، ختم شود».
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ