دیپلمات ارشد آمریکایی می‌گوید که بحرین احتمالا روابط دیپلماتیک خود با ایران را به زودی از سرخواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاردار سفارت آمریکا در عراق با رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.
دیپلمات ارشد کره شمالی، با اشاره به هشت بار ورود هواپیمای جاسوسی آمریکا به منطقه اقتصادی انحصاری پیونگ‌یانگ، به واشنگتن هشدار جدی داد.
پاکستان معاون سفارت آمریکا در اسلام آباد را به دلیل بیانیه مشترک ایالات متحده و هند احضار کرد.
دیپلمات آمریکایی: ما معتقدیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تلاش‌های گسترده‌ای برای تعامل با ایران درخصوص بسیاری از این مسائل مرتبط با پادمان‌ها و تعهدات تهران انجام داده است. ما خرسندیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران توانستند برای افزایش دفعات و شدت بازرسی‌ها در تاسیسات غنی‌سازی ایران به توافق برسند.
دیپلمات اسبق آمریکایی بر این باور است که رژیم کی‌یف با حملات اخیر به منطقه بلگورود روسیه، صرفا به‌دنبال واکنش عجولانه مسکو و در نتیجه مداخله مستقیم ناتو بوده است.
پاکسازی ظاهری در میان بسیاری از سعودی‌ها به عنوان سیاستی محبوب شناخته شد هرچند ماحصل آن سرکوب گسترده مخالفان بود.از همین رو دیوید راندل، مشاور و دیپلمات پیشین آمریکایی سیاست جدید بن سلمان را به سان حمله به تزار توصیف کرد، به باور او بلشویک‌ها پیروز شده بودند و به صراحت اعلام کردند که بازگشتی وجود ندارد.
دنیس راس که مشاور ارشد سه رئیس‌جمهور آمریکا بوده نسبت به سیاست دولت فعلی این کشور در برابر ایران تاخت.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
امیرعبداللهیان در خصوص تبادل زندانیان با آمریکا گفت: ما در خصوص تبادل زندانی با طرف آمریکایی حدود ۱۳ ماه پیش توافق کردیم. آن‌ها یک خانم دیپلمات انگلیسی را به عنوان نماینده معرفی کردند. در خصوص چگونگی تبادل زندانیان به عنوان یک موضوع کاملا انسانی یک صورت جلسه بین آن نماینده و طرف ایرانی امضا شد.
وزارت خارجه روسیه ضمن احضار سرپرست کارکنان سفارت آمریکا در مسکو اعلام کرد که خودداری واشنگتن از صدور روادید برای خبرنگاران روس بی‌پاسخ نخواهد ماند.
دیپلمات ارشد چین می‌گوید هرچقدر که چین به حل بحران اوکراین کمک می‌کند، همانقدر آمریکا آتش جنگ را شعله‌ور می‌کند.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
اذعان دیپلمات ارشد آمریکایی از شکست قریب الوقوع اوکراین مقابل روسیه؛ بایستی به جای تجهیزات فرسوده اهدایی متحدان غربی به کی‌یف، تجهیزات نوین و سریع برای نجات متحد شرقی‌مان از شکست اقدام کنیم.
بنا به اعلام وزارت خارجه روسیه، دولت آمریکا با نقض قوانین دیپلماتیک از صدور روادید برای شماری از دیپلمات های این کشور خودداری کرده است.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
دیپلمات ارشد وزارت خارجه چین تاکید کرد که این کشور همواره از ایده برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین حمایت کرده است.
سفیر اریتره در روسیه در اظهاراتی از افول جایگاه کشورهای غربی به ویژه آمریکا و فرانسه در قاره آفریقا سخن گفت.
آمریکا از دیپلمات های غیرضروری خود و خانواده های آنها خواست به دلیل تشدید خطر حملات تروریستی نیجریه را ترک کنند.
تصویب این تحریم‌ها در حالی است که چند مقام و دیپلمات اتحادیه اروپا که نخواستند نامشان فاش شود، به نشریه آمریکایی پولیتیکو گفته بودند به دلیل ادعای «فروش پهپادهای ایرانی به روسیه»، پنج فرد و سه نهاد ایرانی هدف تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.
خبرگزاری فاینانشیال گزارش داد که قرار است در سایه توافق برای آزادی زندانیان بین آمرکیایی در ایران پول‌های بلوکه شده کشورمان در کره جنوبی آزاد می‌شود.
دیپلمات ارشد آمریکایی در سخنانی درباره توافق با ایران اعلام کرد که توافقی را که خواسته‌های اساسی ما را برآورده نمی‌کند، نمی پذیریم.
یک تحلیلگر سیاست خارجی در پیش‌بینی خود از مفاد پاسخ امریکا، می‌گوید که سخنگویان وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا از ارائه توضیحی به تصریح یا تلویح راجع به مفاد پاسخ آمریکا خودداری کرده‌اند. اما اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران، می‌تواند به این معنی باشد که پاسخ تفصیلی و مشتمل بر موارد مثبت و منفی است. در این اواخر برخی مقامات آمریکایی بدون ذکر نام گفته‌اند که بخش عمده مفاد پاسخ ایران به متن "نهایی" در مورد رفع انواع تحریم‌ها و جدول زمانی مربوطه و نیز تضمین‌ها بوده است. این در حالی است که سخنگویان آمریکایی همچنان با تاکید بر اینکه تنها تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران موضوع برجام است و نه تحریم‌های دیگر، به تصریح یا تلویح مدعی می‌شوند که ایران خواستار رفع برخی دیگر از تحریم‌هاست.
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ