حجت الاسلام سیدمحمدرضا سیستانی در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی در آرامگاه شماری از شهدای فتوای جهاد کفایی حضور یافت و برای این شهدا فاتحه قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد عبادی‌پور و فرزند تازه متولد شده‌اش در اردوی تیم ملی والیبال را در ارومیه ببینید.
جیا، دختر خوش خنده رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوود و تیفانی چن، در اولین حضور خود در تلویزیون به دوربین لبخند می‌زند.هفتمین فرزند دنیرو، اولین فرزند او با چن، در آوریل به دنیا آمد. این بازیگر 79 ساله تا ماه می صبر کرد تا نام و اولین عکس نوزاد تازه متولد شده خود را به اشتراک بگذارد.
مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزند پذیر، با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
تصاویری از پرواز سه فروندجنگنده «سوخو ٣۵» در آسمان پایتخت و کاهش ارتفاع آن‌ها برای فرود در مهرآباد منتشر شده است.
خبرگزاری حوزه نوشت: آیت الله اعرافی از حجت الاسلام سجاد جهانگیری طلبه مصدوم حادثه امروز قم عیادت کرد. این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد و مدتی است از مشهد برای ادامه تحصیلات  حوزوی به قم آمده است، صبح امروز در حمله با ماشین و سپس با ضربات چاقو در خیابان صفاییه قم مورد تعرض قرار گرفت و هم‌اکنون به‌شدت مجروح است.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
اراماتی مانگایاما وقتی همراه با شوهرش در سال ۲۰۱۹ صاحب فرزند شدند، تاریخ ساز شده و به مسن ترین مادر جهان تبدیل شد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
تیاگو، فرزند ارشد لیونل مسی، سرود مشهور تیم ملی آرژانتین را روی کاغذ نوشت و مادرش تصویر آن را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
فرزند لئوناردو پادوانی به دنیا آمد و بازیکن اسبق استقلال، تصاویر او را در اینستاگرام منتشر شد.
تصاویر جدید از فولادشهر نشان می‌دهد که ساپینتو در طول بازی با ذوب‌آهن و از طریق تماس تلفنی، با دستیارانش در ارتباط بوده است.
براساس کیفرخواست صادر شده برای میلاد حاتمی فرزند محسن، به افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور و پولشویی و دایر کردن مرکز قمار و تشویق به فساد در نظر گرفته شده است.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ