جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد. بررسی تقاضای نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستور کار قرار گرفت. نمایندگان با ۱۷۵ موافق ۴۹ مخالف ۵ ممتنع از ۲۳۸ نماینده حاضر در مجلس با بررسیاین لایحه طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ( ۴ تیر ۱۴۰۲ ) به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد.
باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد که جلسه معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید این تیم فردا برگزار می‌شود.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، یکشنبه ۲۱ خرداد به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اخذ عوارض از اراضی با کاربری مسکونی، اداری- دولتی، صنعتی و تجاری در محدوده شهر‌ها و شهرک‌های بالای ۵۰ هزار نفر، که اعیان متناسب با کاربری مذکور را نداشته باشد و به مدت ۲ سال در این وضعیت مانده باشد را تعیین کردند.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
سیصد و نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ‍‍(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ( ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. بررسی طرح استیضاح وزیر صمت در جلسه امروز مجلس بررسی خواهد شد.
رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، سه‌شنبه ۲۲ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت در این جلسه به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.
اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ صبح سه شنبه ( ۱۵ فروردین) به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ به منظور تامین نظر شورای نگهبان، ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و ... در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
جلسات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران امروز چهارشنبه (۲۸ دی) برگزار شد.
جلسه علنی مجلس، سه شنبه ۲۲ آذر، با بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای صمت و دادگستری و رسیدگی به عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده برگزار شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر، گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی مدیرکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۱) به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد. در این نشست «مهرداد بذرپاش» برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان امروز پنجشنبه (۱۰ آذر) در استان البرز برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز سه شنبه (۸ آذر) به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» صبح امروز سه شنبه (۳ آبان) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.
براساس کیفرخواست صادر شده برای میلاد حاتمی فرزند محسن، به افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور و پولشویی و دایر کردن مرکز قمار و تشویق به فساد در نظر گرفته شده است.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۱۹ مرداد، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ