میلاد عبادی‌پور و فرزند تازه متولد شده‌اش در اردوی تیم ملی والیبال را در ارومیه ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طول ماهی‌های پف دار بالغ می‌تواند به ۸۰سانتی متر برسد، اگرچه طول چنین نمونه‌های بزرگ به ندرت از ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر بیشتر می شود، آن‌ها در اقیانوس آرام و برخی از دریاهای ساحلی آن یافت می‌شوند./viral vids
ویدیویی نوستالژیک از شرکت جواد خیابانی در مسابقه سی سوال با اجرای زنده یاد حسین باغی را ببینید.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
این تصاویر هولناک را هوش مصنوعی از سازنده اهرام مصر نشان داد!
باعث خوشبختی است که «شاه‌کبرا» از جمله مار‌های منزوی است که از انسان دوری می‌کند؛ طول این مار می‌تواند به بیشتر از ۵ متر برسد که به آن لقب بلندترین مار سمی دنیا را می‌دهد.
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
فکرش را می‌کردید قم چنین طبیعت بکر و جذابی داشته باشد؟ تصاویری از طبیعت بکر و جذاب قم را در این ویدئو می‌بینید.
زیبایی دشت دریاسر در ارتفاعات تنکابن در فصل بهار به‌ویژه اردیبهشت و اوایل خرداد به دشت پر از گل‌های زردش است. ویدئو و تصاویر زیر مربوط به ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است. اگر دلتان می‌خواهید از بهشت ایران یعنی دشت دریاسر دیدن کنید الان بهترین زمان بازدید از این دشت رویایی است، زیرا گل‌های زرد این دشت باز شده‌اند.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
تصاویری از آتش‌بازی دیدنی هواداران دو تیم اشتروم گراتس و راپید وین حین برگزاری دیدار فینال جام حذفی اتریش منتشر شده است. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود راپید وین به پایان رسید.
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
تصاویری از پرش دیدنی از آبشار آنجل در ونزوئلا را ببینید.
‌فردی، تصاویر زیبایی را با استفاده از دوربین آیفون از تالاب انزلی ثبت کرد.
ماموران حیات وحش از نمایی دور یک پلنگ را در کوه پیدا کردند و تصویر آن را منتشر کردند.
بارندگی چند‌روز گذشته و وقوع سیلاب باعث تخریب بخشی از آسفالت ماسوله به فومن و آسیب دیدگی پل ارتباطی شهر ماکلوان شد.
فیلمی از جنگ کانگوروها در یکی از جنگل‌های استرالیا را مشاهده می‌کنید. ی
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که چندی پیش از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند. هر دوی این توله یوزپلنگ ها ماده هستند.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
تهران در زمستان هم مقصد‌های هیجان‌انگیزی برای سفر دارد. آبشار یخی «هملون» در ارتفاعات شمال تهران، یکی از آن جاذبه‌های کم‌نظیر پایتخت است که گردشگران بسیاری برای یخ‌نوردی و البته تماشای زیبایی آن راهی این آبشار منحصربه‌فرد می‌شوند. در ادامه تصاویر زیبای این آبشار یخی را ببینید.
تصاویری دیدنی از لحظه سرقت طلا توسط یک زن که توسط دوربین‌ها ضبط شده است را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ