در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سئول به موضع گیری درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی پرداخت و درباره حل موضوع به شکل روان ابراز امیدواری کرد.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی از پرتاب موشکی تازه کره‌شمالی خبر داد.
کره جنوبی با طرح شکایت از کره شمالی به اتهام انفجار یک دفتر هماهنگی در سال ۲۰۲۰، از پیونگ‌یانگ درخواست غرامت کرد.
کره جنوبی با طرح شکایت از کره شمالی به اتهام انفجار یک دفتر هماهنگی در سال ۲۰۲۰، از پیونگ‌یانگ درخواست غرامت کرد.
در آستانه نشست پیش روی شورای حکام احتمالا به زودی گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این موارد در گزارش مذکور به صورت مکتوب درج شود. مدیرکل آژانس در تازه‌‌‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
معاون شورای امنیت روسیه درباره تامین تسلیحاتی اوکراین، به کره جنوبی هشدار داد.
وزارت وحدت کره جنوبی مدعی است که کره شمالی عامدانه خطوط ارتباطی بین دو کشور را قطع کرده است.
سی‌ان‌ان گزارش داد که این چرخ‌وفلک پس از ساخته شدن، ۵۹۱ فوت ارتفاع خواهد داشت. برای مقایسه می‌توان گفت که این چرخ‌وفلک، ۱۴۹ فوت بلندتر از چرخ‌وفلک موسوم به «چشم لندن» خواهد بود که ارتفاع آن ۴۴۲ فوت است. همچنین، حلقه سئول قرار است بزرگترین چرخ‌وفلک جهان را در شاندونگ چین شکست دهد که ۴۷۵ فوت ارتفاع دارد.
رئیس جمهور کره جنوبی می‌گوید که ژاپن از «متجاوز به شریک» تبدیل شده و دو کشور حالا در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی همکاری می‌کنند.
ارتش کره جنوبی در بیانیه ای از پرتاب موشکی دوباره کره شمالی خبر داد.
روزنامه «کره تایمز» با اشاره به اظهارات نسنجیده اخیر رئیس جمهور کره جنوبی درباره ایران، گفت که سئول باید نسبت به ترمیم و بهبود روابط با تهران اقدام کند.
اظهارات ضد ایرانی «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان سفر به امارات، وزارت خارجه کره جنوبی را ناچار به توجیه کرد.
کره جنوبی در راستای افزایش توانمندی خود جهت مقابله با پهپادهای کره شمالی، ظرف پنج سال آینده بیش از ۴۴۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد.
یک فروند هواگرد آموزشی کره جنوبی در تلاش برای رهگیری پهپادهای کره شمالی، سقوط کرد.
نماینده ویژه کره جنوبی در امور کره شمالی در دیدار با همتایان آمریکایی و ژاپنی مدعی شد که پیونگ‌یانگ در آشکارکردن تهدیدهای هسته‌ای تهاجمی‌تر شده است.
سئول پس از رویت چند فروند جنگنده چین و روسی در منطقه شناسایی پدافند هوایی(کادیز)، جنگنده‌های خود را برای رهگیری به پرواز درآورد.
کره شمالی اعلام کرد که همسایه جنوبی اش و آمریکا در برابر قدرت هوایی پیونگ یانگ زانو زده اند.
رئیس جمهور کره جنوبی از چین خواست تا برای خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی، به پیونگ‌یانگ فشار وارد کند.
در بجبوحه تنش‌های میان دو کره، رئیس جمهور کره‌جنوبی می‌گوید ارزیابی‌ها نشان می‌دهد پیونگ‌یانگ آماده‌سازی هفتمین آزمایش هسته‌ای خود را تکمیل کرده است.
خبرگزاری رسمی کره جنوبی "یونهاپ" نوشت نشانه‌های مشکوک از جانب کره شمالی درشرایطی درحال وقوع است که کره جنوبی و آمریکا تصمیم دارند در پایان ماه جاری میلادی در رزمایشی با حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای آمریکا شرکت کنند.
مشاور امنیت ملی کره جنوبی گفت: چنانچه کره شمالی هفتمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام دهد، سه کشور (آمریکا، کره جنوبی و ژاپن) با یکدیگر و به همراه جامعه بین الملل در همکاری حداکثری پاسخی خواهیم داد که کره شمالی به واقع دریابد که این انتخابی به تمام معنا اشتباهی بوده است.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که حالت فوق‌العاده‌ای به خود گرفته، قرار است امروز از ساعت ۹ صبح شروع شود.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
رئیس جمهور کره جنوبی برای ترغیب همسایه شمالی خود به توقف توسعه تسلیحات هسته‌ای، یک طرح توسعه اقتصادی را پیشنهاد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ