تصاویری از پرواز سه فروندجنگنده «سوخو ٣۵» در آسمان پایتخت و کاهش ارتفاع آن‌ها برای فرود در مهرآباد منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
احتمالا این واقعیت را شنیده‌اید که حتی دو دانۀ برف هم شکل یکسانی ندارند و هر کدام از آن‌ها طرح منحصر به فرد خودش را دارد. اما احتمالا نمی‌دانید چه کسی اولین بار این موضوع را کشف کرد.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
زلزله ۷.۴ ریشتری آلاسکا را لرزاند. اولین تصاویر از شدت وقوع این زمین لرزه را مشاهده می‌کنید.
دو نفر از عوامل کلانتری ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه رشیدی پس از مقاومت جانانانه به شهادت رسیدند.
اولین تصاویر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با پیراهن اینترمیامی در فروشگاه آدیداس در نیویورک منتشر شده است.
قطعه جدید آزادراه تهران-شمال که قرار است در ایام عید غدیر افتتاح شود، ۱۶.۵ کیلومتر طول دارد. منبع: ایسنا
ماه‌ها بود که خبر‌هایی پراکنده از اختلاف میان پریگوژین و نیرو‌های واگنر با نیرو‌های ارتش روسیه و شخص وزیر دفاع، سرگئی شویگو، به گوش می‌رسید و واگنری‌ها، ارتش روسیه را به بی کفایتی در جنگ اوکراین و عدم پشتیبانی از خود در این جنگ متهم می‌کردند.
سون هیونگ مین به دلیل جراحی بازی تیمش مقابل پرو را از دست داد.
یحیی گل‌محمدی امروز به آسایشگاه کهریزک رفت.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۵ نیروی هوایی روسیه دو بمب افکن بی-۵۲ آمریکا را بر فراز دریای بالتیک رهگیری و از نزدیک شدن آن‌ها به حریم هوایی روسیه جلوگیری کرد.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
سر کیف از این تصویر شکل گرفته که به خیابان می‌روم به اولین مغازه‌ای که می‌رسم همه آن تصاویر خوشایند مثل متروپل در برابر واقعیت، به لحظه‌ای فرو می‌ریزند و امیدم زیر آوار آن‌ها له می‌شود. می‌بینم آنچه به شتاب درحال حرکت است گرانی است، تورم است، نزول لحظه به لحظه ارزش پول ملی است.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ