فرزند لئوناردو پادوانی به دنیا آمد و بازیکن اسبق استقلال، تصاویر او را در اینستاگرام منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز نگاه کلی مدیریت در قوه قضائیه، نگاه پدرانه نسبت به کل جامعه ۸۵ میلیون نفری است؛ صرف نظر از اینکه فردی بزهکار، بزه‌دیده، شاکی و متهم، خواهان یا خوانده باشد؛ نگاه قوه قضائیه پدرانه و حل مشکل است.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با بیش از ۴ هزار شاکی و کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی برگزار شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
مدافع فولاد با نمایش کم‌نقص و بدون اشتباه تمام راه‌های نفوذ برای ستاره‌های الهلال را بست.
مدافع فولاد با نمایش کم‌نقص و بدون اشتباه تمام راه‌های نفوذ برای ستاره‌های الهلال را بست.
سرمربی تیم هورسان رامسر تمجید ویژه ای از امین اسماعیل‌نژاد انجام داد.
مدعی‌العموم علیه کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که به حجاب هتک حرمت کرده بود، اعلام جرم کرد.
دوست زن جوانی که دنی آلوز به خاطر تعرض به او زندانی شده، روز گذشته به قاضی گفته که ستاره برزیلی وی را هم مورد تعرض قرار داده است.
سرمربی گل‌گهر فقط به دنبال پیروزی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک بود.
موضوع ورود موبایل به زندان ها امر جدیدی نیست اما گاهی دیده شده که زندانیان از این مسئله سوءاستفاده‌هایی می‌کنند.
آنچه از جانب ماهان صدرات رخ داد به بی بی دو عالم بخشیدم
شاکی گفت: گفتند اگر چک‌هایت وصول نشود، دوباره می‌دزدیمت و این بار می‌کشیمت. بعد از آن جیب‌های مرا گشتند. گوشی‌ام را برداشتند و با تهدید یک پنج میلیون و یک دو میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند. در نهایت آن‌ها یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی و یک چک پنج میلیارد تومانی از من گرفتند.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.
گفته شده که حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر این شکایت بسته شده و مسؤولان باشگاه در تلاش هستند تا این رفع مسدودی را انجام دهند.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شاکی این طور عنوان کرد که در یکی از سایت‌های آگهی محور، یک آگهی تحت عنوان «فروش پرنده زینتی» برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده وی مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه بعنوان بیعانه از شاکی درخواست می‌کند و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی متقاضی نبوده است.
شاکی گفت: من هم برای انجام کاری مجبور به ترک خانه شدم. دو ساعت بعد هم فتانه تماس گرفت و مدعی شد کارش تمام شده و از من خواست تا حقوقش را واریز کنم. من هم پول را پرداخت کردم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم انگشتر برلیان ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام به سرقت رفته است. وقتی دوربین‌ها را بازبینی کردم دیدم زن خدمتکار انگشترم را سرقت کرده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
رئیس پلیس فتای استان کرمان بیان کرد: مشخص شد متهم قبلا با شاکی رابطه دوستی داشته است که در زمانی مناسب و پس از دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه او، همراه بانک شاکی را روی گوشی خود نصب و از آن طریق اقدام به برداشت سه میلیارد ریال کرده است.
یازالده گومز بازیکن پرتغالی که چند سال پیش تا آستانه پیوستن به استقلال نیز پیش رفت، مدنظر باشگاه ملوان قرار گرفته است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ