معاون خدمات سلامت بیمه ایران به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این ارگان برای تخصیص هزینه درمان زوج های نابارور در راستای حل مشکلات آنها پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.
وزیر ارتباطات پروانه‌های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اعطا کرد.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اعطای وام مالکان وام ۹۰ میلیون تومانی به مالکان بافت‌های فرسوده استان برای اسکان موقت در طرح بازآفرینی شهری خبرداد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه منجر به بروز فساد و عدم تحرک شده است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شدند.
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مبلغ تسهیلات دریافتی توسط کارکنان بانک‌ها افزایش یافته است و مجلس به دنبال اصلاح قواعد اعطای تسهیلات به کارکنان بانک‌ها است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طبق آیین نامه ابلاغی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها تا سقف ۸۳۰ میلیون تومان مجاز شده است که به این موضوع ورود می‌کنیم.
اهواز- رئیس پلیس آگاهی خوزستان از انهدام اعضای باند سارقان حرفه‌ای گاوصندق‌های منازل اهواز به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در استان تهران خبر داد.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به این نامه اشاره کرده بودند.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به نامه اشاره کرده بودند.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
یک مقام مسئول از اعطای تسهیلات ۸۰ درصدی بانرخ سود صفر درصد برای ساخت و نوسازی شناورها و کشتی‌های مسافری و تخفیف ۹۰ درصدی تعرفه و عوارض بندری خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان امور مالیاتی، گفت: پرونده نظارت از سازمان امور مالیاتی در جهت تحقق عدالت مالیاتی در این کمیسیون باز است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده، وام ۴۵۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود که ۳۵۰ میلیون تومان آن با نرخ ۹درصد و ۱۵۰ میلیون آن با نرخ ۱۸ درصد خواهد بود.
در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی طی سال‌ها ۹۰ تا ۹۹ مشخص شد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: البته برای فرزندان اعضای هیئت علمی به صورت سیستماتیک است که فرزندان آن‌ها بتوانند در محل کار پدر یا مادر تحصیل کنند که شرط هم دارد و حتما باید ۹۰ درصد نمره آخرین نفر قبول شده در دانشگاه مقصد را هم داشته باشند؛ یعنی به این صورت نیست که فرد قبول نشده باشد و بدون آزمون در دانشگاهی که پدر یا مادر حضور دارند، تحصیل کند.
ابطال دستورالعمل تجلیل از فداکاران صنعت آب و برق وزیر نیرو در پی شکایت یکی از شهروندان از وزارت نیرو، در دیوان عدالت اداری بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ