اهواز- رئیس پلیس آگاهی خوزستان از انهدام اعضای باند سارقان حرفه‌ای گاوصندق‌های منازل اهواز به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در استان تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
سرکرده یک باند سرقت مدعی است که پس از هر سرقت، گوشت و مرغ‌های مسروقه را بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و افراد نیازمند بذل و بخشش می‌کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت معترف شده اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه ای در استان خبر داد و گفت: چهار سارق در این خصوص دستگیر شدند.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضای این باند خبر داد.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
با انتقال متهم به مقر انتظامی، بازجویی‌های علمی و تخصصی از وی نشان داد که او در سرقت از منزل بولوار شهید شیرودی نقش دارد. این درحالی بود که وی با توجه به فیلم دوربین مدار بسته دیگر نمی‌توانست حضور خود در صحنه سرقت را انکار کند به همین دلیل دو همدست خود را به پلیس لو داد و گفت: دستبرد به منزل را با شیوه توپی زنی انجام داده است و زوج جوانی هم دو عضو دیگر باند هستند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سرقت احشام در دامغان خبر داد و گفت: پنج عضو این باند دستگیر و به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرکلانتر ششم پلیس پیگیری تهران از انهدام باند ۵ نفره سارقان سابقه دار منزل خبر داد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند ۵ نفره سارقان منزل در تهران خبر داد.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
یک باند سابقه دار سارقان منازل در تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در دامغان خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال مسرقه کشف و ضبط شد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
سمنان-فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان کامپیوترهای خودرو در شهر سمنان خبر داد و گفت: این متهمان به ۲۳۳ فقره سرقت در سمنان و تهران اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین این حوادث را بخوانید.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ