سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان امور مالیاتی، گفت: پرونده نظارت از سازمان امور مالیاتی در جهت تحقق عدالت مالیاتی در این کمیسیون باز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ برای اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شدند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مبلغ تسهیلات دریافتی توسط کارکنان بانک‌ها افزایش یافته است و مجلس به دنبال اصلاح قواعد اعطای تسهیلات به کارکنان بانک‌ها است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طبق آیین نامه ابلاغی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها تا سقف ۸۳۰ میلیون تومان مجاز شده است که به این موضوع ورود می‌کنیم.
سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با اصل لایحه حمایت از فرهنگ و عفاف و حجاب خبر داد.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه را تعیین کردند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با ۵۳ درصد آرا با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش موافقت کردند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز درباره تشکیل سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی رأی‌گیری نشد، اما ۸۰ درصد اعضای کمیسیون با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مخالف این استعفا بودند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از انتخاب سه نفر از اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه خبر داد.
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس اعتقاد دارند به شکل کلی اصل عرضه خودرو در بورس مشکلی ندارد اما مجلس به دنبال آن است که خودرو در فضای شفاف عرضه و تقاضا به دست مصرف کننده واقعی برسد و مسیر رقابتی شدن را به درستی طی کند.
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بازدید کردند.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
در نشست امروز کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب شدند.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی کشور بازدید کردند.
بانک ایران زمین در صدد است که نئوبانک"هوشمند فردا" را به کمک زیرساخت‌های های‌وب نه تنها در تهران بلکه در اکثر شهر‌ها و روستا‌های کشور در دسترس کاربران قرار دهد.
نصرالله پژمانفر از اعضای شاخص جبهه پایداری بوده که در سال اول مجلس یازدهم، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت، در اجلاسیه سوم دوباره به ریاست کمیسیون اصل نود با رای نمایندگان مجلس انتخاب شد. پیش از وی، حسن شجاعی علی آبادی، ریاست کمیسیون اصل نود را بر عهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ