مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: در ۳ ماه اخیر بیش‌از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند اهدا شده؛۷۰ هزار قطعه زمین قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال اعطا می‌شود.
رئیس پیشین جبهه اصلاحات ایران گفت: ۱۵ نفر اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران همگی انتخاب شدند و فردا یا پس فردا به صورت رسمی معرفی خواهند شد و مجمع عمومی و انتخابات هیئت رئیسه این جبهه برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
در زمستان سال ۱۴۰۱، تعداد کسب‌وکارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز ۱۵ هزار عبور کرد و روزانه بیش از ۱۰۰ اینماد به طور خودکار از طریق وبسرویس پرداختیارها اعطا می‌ شود.
اعضای سازمان ملل در نیویورک بر سر معاهده‌ای برای حفاظت از دریا‌های آزاد به توافق رسیدند. این توافق پس از ۴۰ ساعت مذاکره به دست آمد و به گفته مدیر این نشست "کشتی به ساحل رسید".
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
در شرایطی که انتقادات فراوانی به دریافت پاداش ۱۵ هزار دلاری به تیم ملی فوتبال در جام جهانی از سوی ورزشکاران مختلف سایر رشته‌ها مطرح شده، پاداش دیگری نیز به اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت شده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل ویلایی شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمالی جدید علیه تهران ادعا کرد که ایالات متحده مخالف آن چه تلاش‌ ایران برای سرکوب آزادی بیان و تهدید اعضای مطبوعاتی می‌خواند، است.
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
حسینی، استاد دانشگاه در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه بخشی از بدنه اجتماعی که اعتراض میکنند اعضای همین اجتماع هستند، گفت: به نظر می‌رسد در فضای تصمیم‌گیری حکومتی اشتباهی شده‌است. رنج سنی معترضان بین ۱۵ تا ۲۰ سال بوده، این رنج سنی در فضای مجازی زیست کرده و این‌ها افرادی هستند که در همین جامعه ما رشد کردند و نباید آن‌ها را در تحلیل‌ها نادیده بگیریم. / آخرین خبر
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر خبر داد.
توافق‌نامه جوانی جمعیت ویژه زوج‌های دانشگاهی، بین بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به امضا رسید.
ابطال دستورالعمل تجلیل از فداکاران صنعت آب و برق وزیر نیرو در پی شکایت یکی از شهروندان از وزارت نیرو، در دیوان عدالت اداری بررسی شد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام شهادت کودک فلسطینی در نوار غزه، از تمدید شش روزه بازداشت «بسام السعدی» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی و بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد دیشب (شنبه) ۱۵ مرداد ماه پس از پایان روز سوم گفتگو‌ها در وین در مراسم عزاداری در مرکز اسلامی وین پایتخت اتریش شرکت کردند.
سخنگوی دولت از اختصاص سهامی معادل یک میلیون تومان برای متولدان سال ۱۴۰۰ و معادل یک و نیم میلیون تومان برای فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ در راستای سیاست دولت از خانواده‌ها برای فرزندآوری خبر داد.
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در جلسه امروز هیات وزیران و در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مقرر شد متولدین سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغی بعنوان سهام تخصیص داده شود.
دولت برای یارانه ای که قرار است به صورت تجمیعی با دو یارانه نقدی و معیشتی همراه و فقط یک بار در ماه واریز شود، ماهانه بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته که با توجه گذشت دو ماه ابتدایی سال، تنها ده ماه تا پایان سال و اجرای قانون باقی مانده است.
استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی این استان تقدیر کردند.
فیلمی از سخنان استاندار کرمانشاه که گویای بی اطلاعی او از ترکیب اعضای گروه ۱+۵ است، سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ