در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به نامه اشاره کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
8 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تعویق یک هفته‌ای در شروع مسابقات شدند.
باشگاه شباب الاهلی امارات طی نامه‌ای رسمی به استقلال اعلام کرد به مهدی قایدی نیاز دارد و او را به آبی‌پوشان نمی‌دهد.
یک رسانه فرانسوی نامه‌ای را فاش کرده که از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده و در آن بار دیگر با او اتمام حجت کرده‌اند که یا باید تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.
طول این جانور غول‌آسای خندان به ۱.۸ متر می‌رسد و به اندازه یک کودک ۱۰ساله وزن دارد؛ البته به نوعی شبیه کودک هم به نظر می‌رسد و صدای گریه و ناله‌ای از خود درمی‌آورد که به همین خاطر به آن لقب «ویایو» یا «ماهی شیرخوار» داده‌اند.
سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک خواستار عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه‌ها شد.
این گزارش بررسی یک اتفاق شاید نادر در سازمان هواشناسی است. براساس نامه‌ای که به امضای رئیس سازمان هواشناسی ایران رسیده؛ عددهای درجه حرارت «تر» شهرستان جهرم مغایر با اعداد واقعی ثبت و به وزارت نیرو ارسال شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در پی حاشیه اخیر ضرب و شتم خبرنگار یک خبرگزاری در مراسم سالگرد درگذشت سیدمحمود دعایی، توسط محافظان سید حسن خمینی، نامه‌ای خطاب به وی منتشر کرد.
نامه گم‌شده‌ای که توسط آلبرت اینشتین به یک محقق به نام گلین دیویس در سال ۱۹۴۹ نوشته شده بود کشف شد و گفته می‌شود این نامه در زمینه‌های زیست‌شناسی و فیزیک، پیش‌بینی‌های بسیاری داشته است.
اعضای شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکة النضال، درعملیات‌های تروریستی جداگانه دو بسیجی به نام‌های علی صالحی مجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام الله‌نظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی (ره) به شهادت رسانده بودند.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش این محصول برای واردکنندگان دیگر، مدیران این واحد‌ها در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور خواستار بررسی فوری این مساله و پیگیری آن شدند.
نامه‌ای که منتشر شده است به نقل از یک رسانه اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.
انجمن جوجه یک روزه با ارسال نامه‌ای به اعضای خود هشدار داد که برای رعایت وجهه اجتماعی و اخلاقی از معدوم سازی جوجه یک روزه جدا خودداری کنند.
وزارت صمت در نامه‌ای به گمرک، فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد را اعلام کرد.
در روزهای اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که خانه ملت ماهیت این نامه را از اساس جعلی و دروغ دانست.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: از موضع‌گیری شما و نهادهای سازمان ملل درباره مرگ خانم مهسا امینی مطلع شدم و از اینکه قضاوت زودهنگام و غیرعادلانه‌ای درباره کشورم شده است، متاسفم.
یک منبع آگاه گفت: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویداد‌ها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور قانون تفسیر ماده (۱۱) قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری را ابلاغ کرد.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای به کنگره این کشور نوشت: اطلاعیه پیوست را به فدرال رجیستر ارسال کرده و بیان داشتم که وضعیت اضطراری که در اعلامیه ۷۴۶۳ در رابطه با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۲ وضع شد، یک سال دیگر برقرار خواهد بود.
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.
یک گروه هواداری منچستریونایتد با انتشار نامه‌ی سرگشاده‌، به یک کمپانی آمریکایی که به دنبال خرید بخشی از سهام این باشگاه است، هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ