معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
در راستای تسهیل و تسریع در امور اجرایی اعطای تسهیلات و کاهش مراجعه مشتریان به شعب، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به معرفی‌شدگان سایت بانک مرکزی در سامانه فرابانک ملت فراهم شد.
در راستای تسهیل و تسریع در امور اجرایی اعطای تسهیلات و کاهش مراجعه مشتریان به شعب، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به معرفی‌شدگان سایت بانک مرکزی در سامانه فرابانک ملت فراهم شد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: برای اولین بار و با تلاش سازمان بهزیستی، تسهیلات اشتغال به ۱۷ هزار نفر از اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت اعطا شده است.
بانک گردشگری با اجرای طرح پارسا بر مبنای میانگین سپرده های جاری تا 2 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 2 و 4 درصدی پرداخت می کند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش قدرت نقدینگی زنجیره تامین در بخش دارو می‌تواند منجر به توقف خطوط تولید شود.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان، با اشاره به خسارات وارد آمده به کشاورزان استان بر اثر سرمازدگی، گفت: تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود.
با انعقاد یک تفاهم نامه قرار است تسهیلاتی به هسته‌های نوآور و فناور بخش معدن و صنایع معدنی اعطا شود.
محمدعلی شیرازی گفت:تأمین مالی صورت گرفته دراین پذیره‌نویسی،نقدینگی لازم جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم را بدون‌نیاز به سپرده‌گذاری وبدون قرار گرفتن در نوبت دریافت وام فراهم می کند.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت تا پایان دی‌ماه سال جاری تعداد 116 هزار و 459 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان اعطا کرده است.
۴۲ هزار فقره تسهیلات تکلیفی توسط بانک در حوزه‌های فرزندآوری ، ازدواج، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد امام(ره) و قرض‌الحسنه خوداشتغالی بهزیستی پرداخت شد.
بانک سپه 33 هزار و 848 میلیارد ریال در قالب 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اعطایی از سوی بانک تجارت تا پایان هفتمین ماه سال‌جاری از ۸۹ هزار فقره فراتر رفت.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی طی فراخوانی اعلام کرد که ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکتهای دانش بنیان اعطا می کند.
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۹۵ هزار فقره تسهیلات تکلیفی تا پایان مرداد جاری توسط بانک سپه در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه و ... پرداخت شد.
صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان متقاضی زیارت اربعین خبر داد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای عتبات‌ عالیات بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
«اینکه اسکناس‌های جدید هزار و دو هزار تومانی با حذف چهار صفر چاپ شده اند، می‌توان گفت، اولا این دو اسکناس با توجه به ارزش آن‌ها هیچگونه کاربردی در اقتصاد ایران ندارند و صرفا این موضوع کاری است که انجام شده، بدون اینکه اثر و تبعات مثبتی به دنبال داشته باشد، از سوی دیگر اینکه برخی از مسئولان تجربه‌های کشور‌های دیگر را در این باره مثال می‌زنند، باید گفت، شرایط آن زمان کشور‌های مورد اشاره با شرایط امروز ایران زمین تا آسمان با هم متفاوت هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ