سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده، وام ۴۵۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود که ۳۵۰ میلیون تومان آن با نرخ ۹درصد و ۱۵۰ میلیون آن با نرخ ۱۸ درصد خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای فقهی بانک مرکزی در بررسی مجدد تسهیلات اربعین، ضمن تایید جواز شرعی استفاده از عقد مرابحه برای پرداخت تسهیلات اربعین، شرط سپرده گذاری قرضی برای پرداخت تسهیلات را خلاف شرع اعلام کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای تشویق ازدواج زوج‌های دهه شصتی تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که یکی از آنها وام اشتغال ۲۰۰ میلیون تومانی است
قرارداد همکاری بین مدیران عامل بانک گردشگری و فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای خرید کالای قسطی بدون هیچگونه سودی از طریق زی کارت  امضا شد. این قرارداد را محمدرضا فهمی مدیرعامل و حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه امضا کردند.
مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در کلانشهرها به ۱۲۰ میلیون تومان و سایر شهرها به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.
رئیس سازمان خصوص سازی گفت: با پیگیری و تضمین سازمان برای هر باشگاه از بانک شهر مبلغ، دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار وام از بانک شهر برای پرداخت بدهی‌های ارزی به‌ آن‌ها داده شد.
خوش چهره گفت: درحال حاضر،نسبت تسهیلات اعطایی باقیمت مسکن تناسبی نداردوبانک‌ها به دنبال سودهای بالا وزود بازده هستند؛ درصورتیکه اگر وام‌های خود را به بخش مسکن بدهند، باید سود پایین درنظربگیرد
مدیر عامل سازمان نوسازی تهران گفت: باید رقم وام در بخش نوسازی بیشتر شود و با افزایش رقم وام مردم خودشان وارد نوسازی بافت فرسوده می‌شوند.
این روزها اگر به هر بانک برای گرفتن وام سری بزنید تنها این صحبت را می‌شنوید که تنها به افرادی وام پرداخت می‌شود که پول خود را در بانک مسدود کرده باشند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد جز تسهیلات تکلیفی مانند وام ازدواج و فرزندآوری دریافت مابقی وام‌ها به صورت فوری برای مردم به شدت محدود شده و تنها افرادی می‌توانند وام بگیرند که رسوب پول داشته باشند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد جز تسهیلات تکلیفی مانند وام ازدواج و فرزندآوری دریافت مابقی وام‌ها به صورت فوری برای مردم به شدت محدود شده و تنها افرادی می‌توانند وام بگیرند که رسوب پول داشته باشند.
کارشناس مسکن گفت: وام ۴ میلیاردی بانک مسکن شوخی است و با این وام بعد ۱۵ سال هم ۴ متر خانه می توان خرید کرد.
یک کارشناس مسکن گفت: وام مسکن از روز اول مردم را خانه دار نمی کرد اما طرح فروش متری خانه در بورس می تواند باعث شود تا مردم از تورم ملکی عقب نمانند و شاید هم خانه دار شدند.
سرپرست بانک مسکن از افزایش دو برابری سقف پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح‌کنندگان حساب در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
حسن شافعی از وام ۶۰۰ میلیون تومانی بافت ناکارآمد اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی در شهر ری و وام ۴۵۰ میلیون تومانی مسکن در تهران خبر داد و گفت: وام نوسازی بافت فرسوده نیاز به سپرده گذاری ندارد.
یک کارشناس مسکن گفت: وام ۴۵۰ میلیون تومانی واحدهای نهضت ملی در پایان اقساط حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ میلیون خواهد شد.
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد و امور دارایی بر ضرورت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری تاکید کردند.
با مصوبه مجلس، تسهیلات قرض ‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها از ابتدا سال ۹۸ بوده است، ۱۸۰ میلیون تومان شد.
نماینده مجلس میزان وام ازدواج و فرزند آوری برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
نماینده مجلس میزان وام ازدواج و فرزند آوری برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
آخرین آمار اوراق تسهیلات مسکن حاکی از آن است که قیمت این اوراق نسبت به هفته قبل کاهشی بوده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشنهاد افزابش وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان تهران به ۴۵۰ میلیون تومان به آقای رئیس جمهور خبر داد.
امروز مطالبی همچون متناسب‌سازی چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌کند؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌بینی بورس | معاملات به چه سمتی می‌رود؟، خبری مهم برای سهامداران حکشتی، سودده‌ترین نماد‌های بورس، وام ۴۵۰ میلیونی مسکن برای چه کسی است؟، متناسب‌سازی چقدر به حقوق‌ها اضافه می‌کند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پرداخت وام ۴۵۰ میلیون تومانی به ساکنان بافت فرسوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ