رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۶۵ درصدی مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵۳ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۷۳۵ میلیارد تومان خریداری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفت- فرماندار شفت از به بار نشستن ۶۵ درصد از خوشه های برنج در شالیزارهای این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین برداشت رسمی برنج در شالیزارهای شفت از نیمه اول مرداد آغاز می‌شود.
رئیس انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه حجم بازار داخلی لوازم خانگی ۶.۵ میلیارد دلار است، گفت: عمق ساخت داخل لوازم خانگی ۶۵ تا ۷۰ درصد است.
رئیس انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه حجم بازار داخلی لوازم خانگی ۶.۵ میلیارد دلار است، گفت: عمق ساخت داخل لوازم خانگی ۶۵ تا ۷۰ درصد است.
اهواز- عضو کمیسیون انرژی و تلفیق مجلس گفت: بالغ بر ۶۵ درصد اتلاف انرژی در بخش نهادهای حاکمیتی، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی است که باید اهتمام جدی داشته باشند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از ورود ۱۸ میلیون مسافر در سه ماهه نخست امسال به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه گذشته ۶۵ درصد رشد داشته ایم.
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
مصرف برق کشور در روز گذشته به ۶۶ هزار و ۸۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی با اشاره به اینکه نرخ زنده‌مانی جنگل در ایران بالای ۶۵ درصد است عنوان کرد: این عدد نشان می‌دهد در گذشته نهال‌های استانداردی تولید شده است.
هوش مصنوعی موفق شد ۵۱ درصد از تمامی رمزهای عبور معمول را در کمتر از یک دقیقه شناسایی کند. ۶۵ درصد از این رمزهای عبور در کمتر از یک ساعت، ۷۱ درصد در کمتر از یک روز و ۸۱ درصد در کمتر از یک ماه شکسته شدند.
در مقابل، اروپا، که در آن جوامع سالخورده نیز رایج است، افراد بسیار کمتری که بیش از ۶۵ سال سن دارند، کار می‌کنند. این تعداد از ۳.۸ درصد نیروی کار در بریتانیا و تنها ۱.۳ درصد در اسپانیا متغیر بود.
معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذر ماه ۲۲۹ شرکت شناسایی و در نهایت به دانش بنیان شدن ۹۷ شرکت کمک شد؛ بنابراین تا پایان آذر ماه ۶۵ درصد برنامه تدوین شده محقق شده است.
دبیر کمیته ملی المپیک گفت: تاکنون ۶۵ تا ۷۰ درصد از بودجه ورزش را دریافت کرده‌ایم و اطمینان داریم که مابقی آن تا پایان سال پرداخت بشود.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
شکلات تلخ بیش از ۶۵ درصد با مقدار زیادی کاکائو ترکیب شده است. به دلیل داشتن مقدار زیادی کاتچین و پلی فنل (نوعی آنتی اکسیدان) می‌تواند به بهبود وضعیت بیماران قلبی کمک کند. همچنین شکلات تلخ با درصد بالا در تنظیم فشار خون هم مؤثر است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی ۱۰ سال گدشته به دلیل ترک‌فعل دستگاه‌ها، ۶۵ درصد در قوانین حمایت از تولید اجرایی نشده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی‌ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده‌های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.
قیمت نفت در اوایل معاملات امروز دوشنبه در آسیا بیش از ۳ درصد جهش کرد.
پژوهشگر حوزه آب و محیط زیست گفت: در مطالعات نقش عوامل اقلیمی بین ۱۶ تا ۳۵ درصد و نقش عامل انسانی بین ۶۵ تا ۸۴ درصد ذکر شده است. بر اساس مطالعاتی که از روی پردازش تصویر نقشه‌های هوایی توسط دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۹۸ انجام شد، سطح زیرکشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در طی ۳۰ سال گذشته از ۳۰۰ هزار هکتار به ۶۰۵ هزار هکتار رسیده است.
رئیس پلیس راهور از رفع خطر نقاط حادثه خیز مسیر تردد زائران اربعینی خبر داد و گفت: 65 درصد از افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کردند مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند.
به گفته سرپرست اداره بیماری‌های منتقله از آب و غذای وزارت بهداشت اغلب مبتلایان بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و ۷۵ درصد مبتلایان به وبا مرد هستند. تقریبا نیمی از مبتلایان سابقه سفر به کشور‌های همجوار را دارند و بقبه بر اثر تماس با فرد آلوده دچار بیماری وبا شده اند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.
رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.
اکبر حیدری سخنگوی سهام عدالت با تأکید بر اینکه فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری خواهد بود، گفت: مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ