مصرف برق کشور در روز گذشته به ۶۶ هزار و ۸۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: خرید تضمینی گندم در استان آذربایجان شرقی در ۶۵ مرکز خرید گندم از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: خرید تضمینی گندم در استان آذربایجان شرقی در ۶۵ مرکز خرید گندم از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت.
در پی انتشار مطلبی در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر ایجاد تشکیک در آمار تولید فروردین ماه گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز در پاسخی ایجاد هر گونه شبهه در آمار تولید را امکان ناپذیر دانست.
بنابه گفته دکتر «شهاب محبوبیان»، جراحی در بیمارستان بربنک «Burbank» کالیفرنیا در آمریکا، حتی مرد‌های ۶۰ تا ۶۵ سال هم برای افزایش قد به بیمارستان مراجعه کرده‌اند. جوک‌های مرد‌های قدکوتاه، به آن‌ها احساس زیردست بودن می‌دهد.
معاون مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: متراژ حفاری افقی و جهت‌دار چاه‌های نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور افزایش ۶۵ درصدی داشت.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
آمارهای فعلی مهاجرت ۶۵ هزارتایی در سال را نشان می‌دهد و حوادث اخیر می‌تواند سکوی پرتاب و عبور از این عدد باشد.
صورت‌های مالی تلفیقی گروه گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در نیمه نخست امسال حکایت از رشد ۳۵ درصدی سود خالص به عنوان ماحاصل افزایش ۶۵ درصدی فروش این مجموعه است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
صدراعظم آلمان از افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران انتقاد کرد.
محققان بریتانیایی دریافتند که خطر خودکشی در سه ماه اول پس از تشخیص زوال عقل و اگر بیمار از قبل دارای یک اختلال روانپزشکی باشد، بالاترین میزان را دارد. برای افراد کمتر از ۶۵ سال، خطر خودکشی تقریباً هفت برابر بیشتر از بیماران بدون زوال عقل بود.
قیمت نفت در اوایل معاملات امروز دوشنبه در آسیا بیش از ۳ درصد جهش کرد.
شاخص کل پس از ۶ روز متوالی کاهش و افت حدود ۶۵ هزار واحدی، در معاملات روز دوشنبه توانست افزایش حدود ۶٬۲۰۰ واحدی را ثبت کند و رنگ سبز به تابلو بورس بازگشت. آیا این روند امروز ۴ شنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟
خبرگزاری سوریه اعلام کرد که شمار قربانیان قایق غرق شده مهاجران در سواحل طرطوس سوریه به ۶۵ نفر افزایش یافت.
جمعیت کشور رو به سالمندی می رود و کارشناسان عنوان می کنند برای عبور از چاه جمعیتی، فرصت زیادی نداریم. بنابراین، باید از سیاست های تشویقی افزایش جمعیت به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.
شمار قربانیان زلزله جنوب غربی چین از ۶۵ نفر به ۷۴ تن افزایش پیدا کرد.
شش دلیل عمده عدم واریز سود سهام عدالت برای مشمولان اعلام شد ؛ پس اگر سود سهام عدالت برای شما واریز نشده است مطلب زیر را بخوانید.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: برخی از افراد که درصدی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده‌اند، به همان نسبت سود آنها کاهش پیدا می‌کند و سود سهام به دارندگان جدید سهام عدالت واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ