قیمت نفت در اوایل معاملات امروز دوشنبه در آسیا بیش از ۳ درصد جهش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
قیمت نفت در آخرین روز کاری بازار جهانی به 76.61 دلار افزایش یافت و افزایش 3.4 درصدی را طی هفته گذشته به ثبت رساند.
سازمان هواپیمایی مشکل کمبود بلیت را همواره افزایش تقاضا اعلام می کند در صورتی که بلیت هواپیما برای تورها با قیمت بالا موجود است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
مقصود اسعد سامانی گفت: افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیمایی تایید شده بود اما اعمال نشد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار چقدر شد؟، عرضه مجدد ربع سکه در بورس کالا، پیش بینی بورس | فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟، خبر‌های مهم از افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ بهمن، نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد، در عرضه اولیه غدانه به هر صندوق چند سهم رسید؟، عرضه ۳ خودرو در بورس متوقف می‌شود؟، رشد ۵۰ درصدی نماد تحلیل شده نبض بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
براساس آمارها بیشترین افزایش قیمت خوراکی ها در آذر نسبت به آبان مربوط به شیرخشک با ۴.۶ درصد و تخم مرغ ماشینی با ۳.۷ درصد بود.
شیب تند قیمت‌ها نه تنها قدرت خرید مردم را کاهش داده بلکه امید به زندگی را نیز تحت تاثیر شرایط موجود قرار داده و آینده هراسی را به شکلی پر رنگ عیان کرده است. در این بین مردم که کاری از دستشان بر نمی‌آید انگشت اتهام را به سوی نمایندگان خود در بهارستان نشانه رفته اند و مجلسی‌ها را متهم به اهمال کاری و ضعف در برابر دولت می‌کنند.
یک موسسه آلمانی اعلام کرد قیمت قبض برق و گاز برای خانوار‌های آلمانی از ابتدای سال ۲۰۲۳ حدود ۵۰ درصد دیگر افزایش خواهد یافت.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
قیمت نفت دراخرین جلسه معاملاتی ۲ درصد کاهش یافت و دومین کاهش هفتگی متوالی خود را به دلیل نگرانی‌ها در مورد کاهش تقاضا در چین و اقدامات بیشتر برای افزایش نرخ بهره آمریکا ثبت کرد.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت حدود چهار درصد جهش کرد و به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید. این افزایش قیمت در پی تصمیم سازمان اوپک پلاس صورت گرفت.
قیمت نفت برنت در اوایل معاملات آسیایی امروز سه شنبه با ۴۳ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۸۹.۲۹ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱۷ سنت یا ۰.۲ درصد افزایش به ۸۶.۳۲ دلار در هر بشکه رسید
بهای آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۵ درصدی در پایان روز جمعه، ۶۰ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۹۵.۹۱ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۳۹ سنت یا ۰.۴ درصد افزایش به ۹۴.۵۱ دلار در هر بشکه رسید.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ