۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۸ هزار واحد ریزش داشته و به جایگاه یک میلیون و ۹۷۸ هزار واحد رسید.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان ظهر چهارشنبه در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان ظهر چهارشنبه در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار گرفت.
شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وضعیت منفی داشته و شاخص کل بورس نیز با افزایش عرضه همراه است.
شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وضعیت منفی داشته و شاخص کل بورس نیز با افزایش عرضه همراه است.
مطالعات و اندازه گیری دقیق زمینی که در ایستگاه‌های شاخص ساحلی دریای خزر انجام گرفته این مساله سبب افزایش قابل توجه محدوده ساحلی در طول بیش از ۸۵۰ کیلومتر سواحل شمالی کشور شد و کارشناسان معتقدند: با تشدید روند کاهشی آب، شاهد پسروی بیشتر دریا و خروج بخش عمده‌ای از بستر دریا در آینده نه چندان دور باشیم.
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از عبور شاخص ازن در پایتخت از حد سلامت و رسیدن آن به عدد ۱۵۲ خبر داد.
شاخص کل امروز با رشد بیش از 26 هزار واحدی مواجه شده است.
درخرداد ماه ١٤٠٢ شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشوربه عدد ١٨٩.٣ رسیده است که نسبت به ماه قبل، ٢.٠ درصد افزایش داشته است.
اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۰۱ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۹۹ یعنی در بازه قابل قبول ولی در مرز آلودگی قرار دارد.
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
افزایش شاخص طول عمر ایرانیان پس از انقلاب/ هیچ بیماری به خارج اعزام نمی‌شود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص پایش بخش صنعت و معدن در آذرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به ترتیب افزایش ۱۲.۹ و ۱۵.۷ درصدی داشته اند.
شاخص کل امروز توانست از سد مقاومت بگذرد اما در نیمه معاملات با افزایش عرضه مواجه شد.
شاخص کل در معاملات امروز با افزایش عرضه در ساعت انتهایی معاملات مواجه شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 152 یعنی بازه ناسالم برای همه افراد قرار دارد.
مدیرکل برنامه ‌ریزی تولید شرکت برق حرارتی گفت:براساس مطالعات صورت گرفته در طول ۱۰ سال گذشته شاخص ذرات عامل آلودگی بوده است، زمانی که این شاخص افزایش یابد میزان آلودگی افزایش پیدا می‌کند.
شاخص کل امروز با رشد ۶۲۰۵ واحدی توانست به ناحیه ۱۳۱۹ واحدی بازگردد.
شاخص‌های اصلی وال استریت به شدت کاهش یافت که علتش احتمال افزایش رکود جهانی در سال اینده است.
تهران از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک، ۶۹ روز قابل قبول، ۷۱ روز ناسالم برای افراد حساس جامعه و ۸ روز ناسالم برای همه افراد، یک روز بسیار ناسالم، ۲ روز هوای خطرناک داشته است.
وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از اعلام خبر کشته شدن سرکرده سازمان تروریستی القاعده استقبال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ