معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثرباشند مدل‌های خودجوش و افراد مبتکر می‌توانند به رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی بر لزوم اعمال فشار بر واشنگتن از سوی بغداد با هدف بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مختلف در کشور هر کجا که به مردم نقش داده شد موفق بوده‌ایم‌، گفت: دولت سیزدهم در عمل به مردم میدان داده است.
وزیر نفت با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد، گفت: امروز بیشتر از ۱۵۰ میلیون لیتر ذخیره بنزین داریم.
علی فراقی گفت:دولت قبل از این که این پول‌ها وارد چرخه آزاد اقتصاد شود آنان را خرج کرده است و اگر منابع جدیدی در آینده به دست دولت برسد صرفاً خرج اقتصاد انقباضی و کنترل شدید قیمت‌ها خواهد شد.
یک مقام ارشد بانک مرکزی آرژانتین اعلام کرد که این بانک مجبور شده ارزش پزو را ۱۸ درصد پایین بیاورد.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
معاون حقوقی رییس جمهور با انتقاد از برخی دستگاه‌های دولتی در مواجه با کارشناسان حقوقی، از دولت خواست توجه بیشتری به واحدهای حقوقی داشته باشد.
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
پافشاری ترکیه بر تقسیم جزیره قبرس به دو بخش روم‌نشین و ترک‌نشین و حمایت از دولت مستقل ترک‌های جزیره، موضوع مهمی است که به تنهایی، می تواند کل روابط ترکیه و غرب را به چالش بکشد.
وزیر دادگستری گفت: دولت به تنهایی قادر به حل و فصل مشکلات کودکان نیست و در این حوزه نیازمند هم افزایی و مشارکت سازنده سمن‌ها و فعالان این حوزه هستیم.
علی در طول تاریخ، تنها انسانی است که در ابعاد مختلف و حتی متناقضی که در یک انسان جمع نمی‌شود قهرمان است. مثل یک کارگر ساده با دست و بازویش خاک را می‌کند و در آن سرزمین سوزان بدون ابزار، قنات می‌کند، مانند یک حکیم می‌اندیشد، همچون یک عاشق بزرگ و یک عارف عظیم عشق می‌ورزد، به سان یک قهرمان شمشیر می‌زند و همانند یک سیاستمدار رهبری می‌کند و مانند یک معلم اخلاق مظهر و سرمشق فضایل انسانی برای یک جامعه است. هم یک پدر است و یک دوست وفادار و هم یک همسر نمونه.
با اینکه «وو» نمی‌توانست پس از مرگش این جایزه را دریافت کند، اما سرانجام تحقیقات اولیه او، به لطف مورخانی مانند سیلوا، دیده شد و به عنوان بخش مهمی از تاریخ درهم تنیدگی ثبت شد. شاید جامعه روایت قهرمانان یا اسطوره‌ها را به تنهایی دوست داشته باشد، اما با نگاهی دقیق می‌توانیم بفهمیم که علم درست همانند خود در هم تنیدگی، خارق‌العاده است و اساسا به ارتباطات وابسته است.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید، اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند، اما همین مردم از دولت شما و همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنند، اما از مجلس و دولت‌های فعلی و گذشته گلایه دارند.
یک روانشناس با بیان اینکه نیاز به تنهایی در دوران نوجوانی بیشتر می‌شود، گفت: در این محدوده سنی نوجوان در افکار و احساسات خود مسائل مختلفی را تجربه می‌کند، ترس‌هایی نظیر اینکه دوست داشتنی نباشد، والدینش را از دست دهد و... در نوجوان شدت می‌گیرد و به طور کلی احساس شرم و نا امنی در نوجوان بیشتر می‌شود.
در زندگی روزمره، در معرض اشیاء متعددی هستیم که باید آن‌ها را بشناسیم. برای مثال، اگر هنگام غروب چیزی از کنار پنجره عبور کند، احتمالاً دوست داریم بدانیم که آیا این یک پرنده، یک خفاش یا یک پهپاد است. تشخیص بصری اشیاء به ندرت بر اساس آنچه چشمان ما به تنهایی درک می‌کنند، انجام می‌شود و تحت تأثیر زمینه و تجربیات قبلی ماست.
اتفاق تأثیرگذار، ولی «سفارش» به تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش از نهاد‌های بالاتر است. در واقع فدراسیون فوتبال که با توجه به انتقادات به خوبی پی برده بود کی‌روش دیگر برای فوتبال ایران پاسخ‌گو نیست، به تنهایی در این زمینه تصمیم‌گیر نبوده و نیست. کی‌روش در جام جهانی به دلخواه دولت در کنفرانس‌های خبری‌اش حرف زد و همین مورد فارغ از نتایجی که او به دست آورده، زمینه‌ساز «توصیه» برای همکاری مجدد با او شده است
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت و شهرداری‌ها به تنهایی قادر به نوسازی وسعت بسیار زیاد بافت های فرسوده نیستند و چاره کار، مردمی‌سازی است که این فرایند از دو ماه نیم گذشته آغاز شد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده به تنهایی از توان دولت و شهرداری‌ها خارج است، در نتیجه باید مردمی‌سازی مورد توجه جدی قرار گیرد.
بیرانوند یک انگیزه دیگر هم برای این کار دارد. سیدحسین حسینی فصل گذشته در ۱۸ بازی کلین‌شیت کرد تا به رکورد نیلسون دروازه‌بان اسبق پرسپولیس برسد و قطعا علی بیرو دوست دارد این رکورد به تنهایی در اختیار او باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ