با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
با اینکه خریدوفروش پایان‌نامه ممنوع است، اما در برخی موسسه‌های مجازی، مغازه‌های زیرزمینی در خیابان انقلاب تهران و حتی تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی با ۸ میلیون تومان برایت پایان‌نامه می‌نویسند.
جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، به اقدام خصمانه دولت سوئد در اعطای مجوز دوباره برای هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان واکنش تند نشان داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از اعطای گواهینامه به مراکز داده خبر داد و گفت: دستگاه های دولتی که نرم افزار استفاده می کنند باید گواهی اصالت و سلامت نرم افزار دریافت کنند.
تعدادی از شیوخ عشایر استان الانبار با محکوم کردن اقدام دولت اردن مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام، هشدار دادند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از دولت اردن خواست قبل از آنکه دیر شود در تصمیم خود مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث، تجدید نظر کند.
در مدارس دولتی اخذ هرگونه وجه به‌استثنای وجوه مربوط به بیمه دانش‌آموزی و هزینه کتب درسی و لباس کار در هنرستان‌ها، خارج از ضوابط این آیین‌نامه، توسط مدیران مدارس ممنوع است. دریافت یا اعطای کمک‌های داوطلبانه مردمی در خارج از فصل ثبت‌نام مدرسه، بلامانع است.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد در سال ۱۴۰۲ علاوه بر یارانه نقدی و معیشتی، به خانواده‌های مشمول کالابرگ الکترونیک دهد.
طبق مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود بیست و پنج هزار نفر نیروی خدماتی را برای مدارس دولتی آموزش و پرورش از شروع سال تحصیلی (مهر ماه سال ۱۴۰۲) جذب کند.
با مصوبه مجلس، بانک مرکزی صرفاً مجاز به خرید اوراق بهادار منتشره از سوی خزانه در بازار ثانویه است و خرید اوراق بهادار منتشره از سوی دولت در بازار اولیه توسط بانک مذکور ممنوع است.
مجلس به بانک‌های دولتی مجوز داد تا در سال ۱۴۰۲ معادل ۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) اوراق مالی با سررسید تا پنج سال با ضمانت اصل و سود توسط دولت منتشر کنند.
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه طرح دولت در حوزه خودرو نهایی شده است، گفت: خودروهایی که در مناطق آزاد تردد دارند می توانند در داخل کشور هم شماره گذاری شوند.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز حمل و نقل هوایی بین ایران و هشت کشور دیگر موافقت کردند.
در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت کردند.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت شد.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت شد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن بررسی موضوع تمدید مهلت مجوز تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل راه‌آهن چابهار به زاهدان، مقرر کردند اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ