معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری از تدوین تفاهم‌نامه مشترک بین دولت و قوه قضاییه در راستای پیگیری بهتر دعاوی حقوقی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: دولت مقدمات لازم برای پیوستن به بریکس و اتحادیه اوراسیا را با قوت و جدیت پیگیری می‌کند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره جزئیات جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرها توضیحاتی ارائه داد.
رئیس جمهور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارتباطات با همسایگان و کشورهای مسلمان گفت: نه فقط وزارت خارجه، بلکه همه دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هم دولت و هم مجلس در حال پیگیری یکسری راهکارها هستند تا مشکلات صندوق‌های بازنشستگی رفع شود.
به دنبال نامه هیات پیگیری اجرای قانون اساسی و آموزش و پرورش، دولت ۵۵ درصد افزایش هزینه چاپ کتاب‌های درسی را تقبل کرد.
رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی و تعیین تکلیف مسائل مربوط به تعهدات ارزی و مطالبات باشگاه پرسپولیس خبر داد.
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی مسکن، گفت: دولت تامین مسکن را با تلاش مضاعف و بی‌وقفه پیگیری می‌کند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از دستور رئیس‌جمهوری برای پیگیری وضعیت مسکن در استان‌های دچار عقب‌افتادگی در این بخش و برخورد با اهمال احتمالی مدیران مربوط خبر داد.
سید ابراهیم رییسی در آغاز سال جدید و در سخنان خود وعده داد که نظارت بر عملکرد مسئولان ارشد دولت به طور جدی پیگیری می شود قرار نیست در این زمینه با افرادی که کارنامه ضعیف یا غیر هماهنگ با دولت مماشات شود که همین چند وقت اخیر در موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان و دستورات وی و پیگیری معاون اول رییس جمهور عیان شد که دولت تصمیم دارد در سال جدید این مهم را مورد توجه قرار دهد.
وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مسمومیت دانش آموزان، گفت: در دولت تصمیم بر این شد که با محوریت وزارت کشور جلسه‌ای تشکیل و اطلاع رسانی صورت گیرد.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
سران قوا پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور را مورد تاکید قرار دادند.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم اجرای مصوبات سفرهای استانی را مجدانه پیگیری می‌کند و در دور دوم سفرها، علاوه بر تکمیل طرح‌ها، برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی در دستورکار قرار می‌گیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات حامی کسب‌وکارهای اینترنتی است و با پیگیری این وزارتخانه، یک سبد حمایتی متنوع برای توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی در دولت تصویب شد.
اراک - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سفرهای استانی هیئت دولت فرصتی مناسبی را برای پیگیری مطالب مردمی فراهم می‌کند و پیگیری مصوبات این سفرها یکی از اولویتهای بنیاد شهید است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً موضوع ساماندهی کارکنان دولت را از طریق رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی پیگیری خواهم کرد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ