معاون حقوقی رییس جمهور با انتقاد از برخی دستگاه‌های دولتی در مواجه با کارشناسان حقوقی، از دولت خواست توجه بیشتری به واحدهای حقوقی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنجان- نرخ اجاره بهای واحدهای مسکونی در زنجان طی سال جاری بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، روندی که با مصوبات دولت مبنی بر افزایش تنها ۲۵ درصد اجاره بها مغایرت دارد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با دستور مستقیم آقای رئیسی و در راستای تقویت بنیه واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی یکصد نخبه با محوریت بنیاد ملی نخبگان در دستگاه حقوقی دولت جذب می‌شوند.
تبریز- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: اکنون زیست بومی در حوزه احیای واحدهای اقتصادی در دولت سیزدهم در حال خلق است.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
رئیس‌جمهور در دیدار با مردم اندیمشک گفت:‌ احیاء واحدهای تولیدی و ایجاد هزاران شغل در استان خوزستان را لازم اما کافی نمی‌دانم. ظرفیت استان خوزستان بیش‌تر از این میزان است.
رئیس جمهور گفت: دولت آماده حمایت از کارخانه‌ها و احیاء واحدهای تولیدی است.
نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: در سال گذشته بیش از ۴۲۰۰ واحد راکد و نیمه فعال احیا شد که در سال جاری این تعداد به ۸ هزار واحد افزایش پیدا خواهد کرد.
دولت مکلف شد به ازای هر فرزند که از ابتدای سال ۱۴۰۲ متولد خواهد شد، مبلغ ۲۲ میلیون ریال تا ۲۲ هزار میلیارد ریال جهت خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری معامله در بورس به نام فرزند اختصاص دهد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروانه ساخت یا نوسازی به متراژهای کوچک ارائه نمی‌شود اما طبق ضوابط جدیدی که دولت برای تسهیل ساخت و ساز در نظر گرفته، این مانع برطرف شده است.
واحدهای مسکونی گران‌قیمت باز هم در لایحه بودجه ردیفی را از آن خود کردند و با وجود آنکه مالیات دریافتی از محل مالیات این واحدها در سال جاری چشم‌گیر نبود، دولت بازهم از این منبع درآمدی را برای خود در نظر گرفته است.
زمانی که دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را کلید زد قیمت ساخت این واحدهای مسکونی ۴.۵ میلیون تومان در هر متر مربع بود اما امروز قیمت ساخت این واحد ها به بیش از ۷ میلیون تومان رسیده است.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در راستای تشویق تولیدکنندگان ۷ درصد مالیات واحدهای تولیدی را کاهش داد.
تبریز- وزیر صمت با بیان اینکه مشکل اصلی واحدهای صنعتی کشور سرمایه در گردش است، گفت: در این خصوص پیشنهادهایی را به هیئت دولت در هفته آینده ارائه می دهیم.
هرمز فامیلی گفت: دولت تلاش کند تا واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با تعداد واحد کمتر اما با کیفیت در دستور ساخت قرارگیرد به نحوی که طول عمر این واحدها را به دو برابر افزایش دهیم.
شورای‌عالی شهرسازی و معماری در مکاتبه با استانداران سراسر کشور سیاست‌های کلی دولت را برای کاهش تراکم ناخالص واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ابلاغ کرد.
واحدهای امنیتی دولت حداقل سوریه ۲۴ شبه نظامی عضو گرووه تروریستی داعش را در یک عملیات ویژه به هلاکت رساندند.
نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه راکد گفت : امسال با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی دولت در الگوهای مختلف بازار سرمایه ، ۷۵۰۰ میلیارد تومان منابع به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد هدایت می‌شود.
بانک رفاه کارگران از افزایش حدود اختیارات بخشش وجه التزام واحد های اجرایی بانک در هفته دولت خبر داد.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت با حضور اعضا برگزار شد.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم
یکی از فرزندان یوز ایران تلف شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ