موز معروف‌ترین میوه انرژی‌زاست که علت این شهرت، به پتاسیم مربوط می‌شود. خوردن موز خیلی زود انرژی در بدن ایجاد می‌کند و از طرفی در پیشگیری از گرفتگی عضلانی و بعضی آسیب‌های ماهیچه‌ای نیز نقش دارد. گنجاندن موز در صبحانه به تامین انرژی طول روز کمک می‌کند و هضم راحتی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به پیش ثبت نام انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد خدوم در استان وارد عرصه انتخابات شوند.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
افراد گرمازده را چگونه نجات بدهیم
مدرس جمعیت هلال احمر درباره مواجهه با افرادی که دچار گرمازدگی شدند، گفت: برای نجات این افراد باید در صورتی که هوشیار هستند، مایعاتی با حجم کم به آنها داد.
براساس گزارش منابع محلی، افراد مسلح ۱۴ کارمند اداری نیروی پلیس را در ایالت چیاپاس مکزیک ربودند.
افراد مسلح در مناطق مرکزی بورکینافاسو به روستایی حمله کردند و ده‌ها نظامی و شبه‌نظامی را به قتل رساندند.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: خیلی از افرادی که چسبیده به والیبال هستند دوست ندارند امثال من را در کنار تیم ببینند چون نگران جایگاه خودشان هستند.
غده تیروئید غده هورمونی حیاتی است که با توجه به اهمیتی که دارد یک روز یعنی روز پنجم خرداد (بیست و ششم می) به عنوان روز جهانی تیروئید نامگذاری شده است. این غده نقش مهمی در متابولیسم، رشد و تکامل بدن دارد و با ترشح میزان ثابتی از هورمون‌های تیروئید در خون به تنظیم عملکرد بدن کمک می کند.
پژوهشی که در مجله "Critical Care" به چاپ رسید، نشان داد که افراد دارای گروه خونی O نیز ممکن است پس از یک آسیب تروماتیک به دلیل از دست دادن خون، وضعیت بدتری داشته باشند.
رسانه‌های محلی اعلام کردند در حمله افراد مسلح به افراد حاضر در خیابان در مکزیک دست‌کم ۱۰ نفر جان باختند.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلام‌شهر از دستگیری افراد کلیپ رواج بردگی جنسی در این شهرستان خبر داد.
میر حافظ با بر تصریح اینکه اغلب میوه‌ها و سبزی‌ها طبع سرد و غذا‌های با منشأ حیوانی طبع گرم‌تری دارند گفت: برخی افراد طبیعت سرد دارند و با خوردن بیش از حد مواد غذایی سرد مثل ماهی، بدن آن‌ها ضعف می‌کند و دچار سستی مفاصل، کندی حرکت، خواب آلودگی یا کم حوصلگی می‌شود.
معاون جمع آوری معتادین مواد مخدر فراجا استان تهران گفت: افراد غیر معتاد و دارای بیماری خاص حق ورود به کمپ مواد مخدر را ندارند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که داشتن افسردگی می‌تواند عوارض جسمی به همراه داشته باشد.
بر سفره نظام بودن و علیه نظام قلم زدن و سخن گفتن جای تأسف دارد، هرکسی قدم در راستای یاس آفرینی در جامعه گام بردارد، خداوند او را هلاک می‌کند و در مسیری قرار می‌گیرد که هیچگاه هدایت نخواهد شد.
حذف دلار از اقتصاد بین المللی می‌تواند صدمه جدی به اقتصاد آمریکا وارد کند و شاید نابودی اقتصاد آمریکا را در پیش داشته باشد.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
مصرف آلوئه‌ورا در افراد دارای بیماری‌های التهابی روده، کودکان کمتر از ۱۲ سال، زنان باردار و شیرده، آپاندیسیت، روده تحریک‌پذیر، قاعدگی و خون‌ریزی، مشکلات کلیوی، یبوست مزمن، بواسیر ملتهب، پروستاتیت، سیستیت، اسهال خونی، زخم جراحی، تیروئید پرکار و افراد دیابتی ممنوعیت دارد.
افراد با ضریب هوشی بالا به‌طور متوسط از افرادی که به‌طور قابل توجهی کمتر باهوش هستند، ثروتمندتر نیستند.
بر اساس یک مطالعه جدید که نشان می‌دهد نابینایی، توانایی فرد را در احساس سیگنال‌های درونی بدن افزایش می‌دهد، افرادی که نابینا هستند در تشخیص ضربان قلب خود بهتر عمل می‌کنند.
افراد مودب هرگز در مورد بچه‌دار شدن سوال نمی‌کنند، زیرا می‌دانند که این انتخاب شخصی برای افراد است که بچه داشته باشند یا خیر. این نوع سوالات اغلب به احساسات طرف مقابل آسیب می‌زند، مخصوصا اگر با مشکلاتی مثل ناباروری مواجه باشند که شرایط بسیار بدتر خواهد شد.
سازمان بیمه سلامت مکلف شد تا در فروردین‌ ماه هر سال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.
احساس تنهایی در بین دانشجویان با تغییر کیفیت رژیم غذایی و عدم تحرک بدنی مرتبط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ