سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به پیش ثبت نام انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد خدوم در استان وارد عرصه انتخابات شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
وزیر کشور گفت: از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می کنیم زودتر ثبت نام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.
افراد گرمازده را چگونه نجات بدهیم
مدرس جمعیت هلال احمر درباره مواجهه با افرادی که دچار گرمازدگی شدند، گفت: برای نجات این افراد باید در صورتی که هوشیار هستند، مایعاتی با حجم کم به آنها داد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
براساس گزارش منابع محلی، افراد مسلح ۱۴ کارمند اداری نیروی پلیس را در ایالت چیاپاس مکزیک ربودند.
افراد مسلح در مناطق مرکزی بورکینافاسو به روستایی حمله کردند و ده‌ها نظامی و شبه‌نظامی را به قتل رساندند.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
موز معروف‌ترین میوه انرژی‌زاست که علت این شهرت، به پتاسیم مربوط می‌شود. خوردن موز خیلی زود انرژی در بدن ایجاد می‌کند و از طرفی در پیشگیری از گرفتگی عضلانی و بعضی آسیب‌های ماهیچه‌ای نیز نقش دارد. گنجاندن موز در صبحانه به تامین انرژی طول روز کمک می‌کند و هضم راحتی دارد.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: خیلی از افرادی که چسبیده به والیبال هستند دوست ندارند امثال من را در کنار تیم ببینند چون نگران جایگاه خودشان هستند.
غده تیروئید غده هورمونی حیاتی است که با توجه به اهمیتی که دارد یک روز یعنی روز پنجم خرداد (بیست و ششم می) به عنوان روز جهانی تیروئید نامگذاری شده است. این غده نقش مهمی در متابولیسم، رشد و تکامل بدن دارد و با ترشح میزان ثابتی از هورمون‌های تیروئید در خون به تنظیم عملکرد بدن کمک می کند.
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
پیرزن تنها به مأموران گفت: در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای مهیب افتادن یک شیئی به پشت بام خانه آمد که خودم را به حیاط رساندم که دیدم ابتدا یک گاوصندوق از پشت بام به داخل حیاط افتاد و سپس مرد جوانی خودش از پشت بام پایین آمد و وارد حیاط شد.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد با کنایه تاکید‌ کرد که همواره پشت سر افراد موفق حرف زیاد است.
متهم گفت: با شنیدن حرف‌های همسرم خیلی عصبانی شدم و می‌خواستم خودم را بکشم، اما او مانع کارم شد. بعد تصمیم گرفتیم باهم دست به خودکشی بزنیم که دل‌مان برای بچه‌های‌مان سوخت و در نهایت با پیشنهاد همسرم تصمیم گرفتیم مرد راننده را به قتل برسانیم.
جواد نکونام می‌گوید هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری در تیم ملی به دستش نرسیده و کسی نباید به جای او در این زمینه مصاحبه، تایید یا تکذیب کند.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
متهم گفت: همسرم ناهار درست کرده بود و مشغول خوردن غذا شدیم. بعد از غذا سر مهاجرت بچه‌ها باهم بحث‌مان شد. عصبانی شدم و از آشپزخانه ناخواسته چاقو را برداشتم و به او ضربه زدم. قصدم کشتن نبود، اما به قدری عصبانی بودم که متوجه نشدم. وقتی همسرم خونین روی زمین افتاد، از ترس گذرنامه‌ام و سوئیچ ماشین را برداشته و راهی خیابان‌ها شدم. آنقدر حالم بد بود که حتی تلفن همراهم را نیز فراموش کردم با خودم بردارم.
، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم و اجازه نمی‌دهم کشتی‌گیر ما پایش را کج بگذارد. من خودم جرئت نمی‌کنم بعد از این‌همه کار، تحلیل سیاسی بکنم
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات که در کیش برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های همراه اول روی شبکه راه‌اندازی شده 5G توسط این اپراتور، در حضور مدیران ارتباطی کشور و رگولاتور ارتباطی به ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی توسعه این فناوری به شکل تجاری تا افق 2025 پرداخت.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: حال که ظاهراً تصمیم به پیروی از توصیه‌های همان افرادی گرفته‌اید که شرایط کشور را به اینجا رسانده و در همۀ زمینه‌ها بحران‌آفرینی کرده‌اند، من دیگر چرا این وسط خودم را سنگ روی یخ کنم و برایتان دل بسوزانم؟ تا روزی که در این مسیر پیش می‌روید، مرا به خیر و شما را به سلامت!
در گناه بی حجابی سه گروه گناهکار هستند اول کسانی که بی حجابی می‌کنند، در هر کجای کشور بی حجابی به منزله ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است و خیانت به مردم به شمار می‌رود. دوم افرادی که بستر این گناه را فراهم می‌کنند و سوم آن‌هایی که به بی حجابی تشویق می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ