سازمان بیمه سلامت مکلف شد تا در فروردین‌ ماه هر سال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند و دولت طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موظف بود، به افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی می‌شوند، سهام عدالت اختصاص دهد.
به دست آورد‌ن حافظه بصری تا حدی غریزی است یعنی بعضی از افراد متن‌ها را راحت‌تر به یاد می‌آورند، اما بعضی دیگر یادآوری عکس‌ها و تصاویر برایشان راحت‌تر است با این تمرینات میتوانید به فعال سازی مغز کمک کنید.
اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
سه پرده از نمایش طولانی اعطای ماشین (یه ویژه شاسی بلند) به افراد و نهادها را ببیند: به نظر شما، در این بخش از نمایش، پرده بسته می شود یا می افتد؟
پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود، با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند. با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی افراد اوباش پس از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهمان با هماهنگی مراجع قضایی به مقر انتظامی ارجاع و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
مأموران پلیس با صحبت کردن و استفاده از روش‌های روانشناسانه در آرام کردن متهمان در ابتدا این سه فرد را به آرامش دعوت کردند و بعد از دستگیری این افراد را برای بررسی ماجرا به کلانتری انتقال دادند.
آقایان سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند.
جاماندگان سهام عدالت شامل افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک درآمدی جامعه کارگران می‌شوند.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح «مجازات و تعزیرات بازدارنده در مورد اظهارنظر‌های افراد» گفت: طرح مذکور برای رسیدگی به اظهارات این افراد سه شرط اساسی قرار داده است و تأکید داشته اگر افراد چهره در فضای حقیقی یا مجازی بیان دروغ داشته باشند و این دروغ انعکاس گسترده پیدا کند که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شود، مشمول مجازات‌های پیش‌بینی شده خواهد شد.
فاجعه‌آمیزترین بخش مصوبه، بند «۵» آن، یعنی «مصونیت قضایی اعضای هیأت و مجریان تصمیمات آن» است. صدای فروافتادن تشت این بند چنان بلند بوده‌است که چرت بی‌حوصله‌ترین افراد را هم پاره کرده است. چنین حکمی چه تفاوتی با «کاپیتولاسیون» دارد؟
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
این مسوول قضایی گفت:واحدهای پلمب شده شامل سه کافی شاپ، یک فست فود و یک واحد نان فانتزی بود.
مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برای تصدی پست ریاست این کمیته امروز سه شنبه ۲۲ آذر به ریاست محمود خسروی وفا رییس کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک در تالار کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
با گذشت بیش از سه هفته از برگزاری بیست و پنجمین انتخابات کنست و انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی هنوز نتوانسته از پس تشکیل دولت برآید.
محسنی اژه‌ای گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند شامل سه مرحله ارفاق می‌گردند؛ در مرحله نخست با تمهیدات اندیشیده شده و تبدیل قرارها، این افراد تا زمان برگزاری دادگاه آزاد می‌گردند.
استاندار کردستان از کشته‌شدن سه فرد در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: تحقیقات نشان داده که این افراد توسط معاندین نظام و با اسلحه جنگی که هیچ کدام از رده های امنیتی و نظامی در استان استفاده نمی کنند تیرخورده و کشته شده‌اند.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فعال‌سازی بسته اینترنت برای افراد مشمول سه دهک اول یارانه‌بگیر در کشور خبر داد.
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی مجلس، در پاسخ به اینکه آیا امکان پرداخت مستمری توسط بهزیستی به تمام افرادی که شامل سه دهک اول جامعه شده‌اند، وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ