احساس تنهایی در بین دانشجویان با تغییر کیفیت رژیم غذایی و عدم تحرک بدنی مرتبط است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
رضایی با اشاره به رعایت ۹۹ درصدی افراد با تذکر لسانی ماموران و گشت‌های امنیت اخلاقی در حوزه هنجار‌های اجتماعی و عفاف و حجاب گفت: تنها یک درصد افراد در برابر قانون جری بوده که برابر قانون با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد و فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است و ملاک تنها کسب رضایت مردم و خدای متعال است.
کدخدایی گفت: در انتخابات‌های مجلس و خبرگان مراحل متعددی برای اعتراض افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده وجود دارد، اما در انتخابات ریاست‌جمهوری رد صلاحیت نداریم. بلکه تنها اعلام می‌شود این تعداد افراد واجد شرایط و صلاحیت‌ها هستند.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
اعتیاد نه تنها در میان افراد جوان و میانسال بلکه در میان کودکان و نوجوانان نیز مشاهده می‌شود. اما این کاهش سن اعتیاد رابطه مستقیمی با مشکلات روانی در خانواده دارد
رئیس بازرسی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: این سازمان تنها مرجع رسمی تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی است و مشمولان از اعتماد به افراد سودجو و جاعل خودداری کنند.
اغلب افراد تنها از ۱۰ درصد مغزشان استفاده می‌کنند. دکتر لیلینفلد، روان‌شناس آمریکایی، این باور را مربوط به زمانی می‌داند که دانشمندان هنوز از عملکرد ۹۰ درصد مغز آگاه نبودند.
نام سوفله بادمجان را زیاد شنیده‌اید، ولی این سوفله با نوع بادمجان آن متفاوت است و تنها دو سبزی هویج و سیب‌زمینی در آن استفاده شده است.
در مقابل، اروپا، که در آن جوامع سالخورده نیز رایج است، افراد بسیار کمتری که بیش از ۶۵ سال سن دارند، کار می‌کنند. این تعداد از ۳.۸ درصد نیروی کار در بریتانیا و تنها ۱.۳ درصد در اسپانیا متغیر بود.
تنها راه کشف حقیقت، مجاز بودن خبرنگاران برا ی حضور در مدارس دچار مشکل و گفتگوی آزاد با همه افراد است.
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور گفت: از این پس تنها کسی می‌تواند مجوز کسب و کار در یک محل را دریافت کند که کد ملی وی با کدپستی اعلامی، همخوانی کامل داشته باشد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.
پیر حسین کولیوند با حضور در برنامه صف اول جزئیات تازه ای از امداد رسانی در حادثه زلزله خوی را تشریح کرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها بودن موجب تغییراتی در مغز می‌شود که می‌تواند در خلاق شدن ذهن فرد موثر باشد. درواقع وقتی انسان تنهاست و هیچ تحریک اجتماعی وجود ندارد، مغز شروع به راه‌اندازی شبکه‌های خلاقیت خود می‌کند و با بالا بردن قوه تخیل فرد، جای خالی تحریک‌های اجتماعی را پر می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: در طی سال پیوسته گروه‌های مختلف افراد دارای معلولیت‌های جسمی - حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی از امکانات مجتمع بابلسر استفاده می‌کنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب: الان همه دنیا چشمش به کسانی که بازداشت شده‌اند دوخته شده است. این افراد باید هرچه زودتر آزاد شوند. مقام معظم رهبری بزرگواری کنند، عفو عمومی دهند، پیام دهند و بگویند ولو اینکه به شخص من جفا، ظلم و اهانت شد، اما من گذشت کردم.
حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد: من نه تنها با دولت و مجلس و خواص که اگر بتوانم با همه اقشار و بخش‌های مختلف مردم نشست و برخاست و گفت‌وگو می‌کنم.
متاسفانه شکافی میان دانشجویان و جامعه ما رخ داده است. بخشی از اتفاقات اخیر به دلیل هیجانات بوده‌اند. این رفتارها در فضای دانشگاه عادی نیست. شکل ناسزاگویی، خشم و نفرت یک امر عجیب است. این افراد با کسانی که میل به تجزیه ایران دارند، همسو و همسنگر هستند.
فرزندان افراد مشهور تنها کسانی نیستند که زیر سایه والدین موفق‌شان زندگی می‌کنند. این تجربه‌ای رایج است و تاثیرات آن تا بزرگسالی موج می‌زند.
یک منبع آگاه بیان کرد: دوربین‌های داخل قطار و سکو تصاویر را ضبط می‌کنند، اما پردازش آن انجام نمی‌شود و تنها راه حل آن زوم تصویر روی چهره فرد است.
تنها زمانی می‌توان اشخاص را مجرم قلمداد کرد و اعداد و ارقام فساد را اعلام نمود که آخرین مرحله فرجام‌خواهی متهم صورت گرفته باشد؛ پیش از آن، بیان اسامی و حتی بیان اعداد و ارقام، تنها بازی با روح و روان متهمین و البته مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ