این فرد مطلع گفت: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعترافات عامل حمله کور به روحانیون گفت: با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود.
در چنین مصاف غیرقابل انکاری، عجیب است که یک فرد ملبس به لباس روحانیت، همان سخنی را طوطی‌وار تکرار می‌کند که مطلوب و مطالبه و آماج حمله دشمن است! ادعای «بهره‌گیری از اجبار حکومتی در پوشاندن لباسی تنگ بر پیکر واقعیّت اجتماعی متکثر است»، برخلاف واقعیت موجود و مقارن با اجرای برنامه دشمن برای برهنه‌سازی زنان و ربودن گوهر عفاف و حیاست. بدگمانی هنگامی تقویت می‌شود که توجه کنیم خاتمی در فتنه سال ۸۸ و اغتشاشات سال گذشته، همچون مهره‌ای بی‌اختیار، از عناصر شبهه‌پراکن و نقش‌آفرین در آشوب‌افکنی نیابتی دشمن بود.
اظهارات چند روز پیش جواد خیابانی با واکنش کارشناس برنامه افق همراه شد.
این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در واکنش به انتقادات محقق داماد، روحانی سرشناس او را آخوند دو ریالی خطاب کرد!
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران و متواری شدن وی در روز دوشنبه، دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.
طلبه مضروب بلوار مرزداران گفت: کمتر شدن ارتباط روحانیت با عموم مردم، پیچیده شدن شرایط جامعه از جمله عواملی است که باعث می‌شود یک جوان با یک ذهنیتی دست به چنین اقدامی بزند. این بنده خدا در دادگاه پشیمان بود اما فشار رسانه‌ای او را به این سمت برد که به یک طلبه حمله کند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم جوایز ملی ورزشی اسپانیا که در خانه سابق ژنرال فرانکو برگزار شد، شرکت کرد.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
ساعتی قبل در خیابان دماوند تهران یک روحانی با چاقو مورد حمله واقع شد که منجر به مصدومیت این روحانی و انتقال وی به بیمارستان شد.
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی گفت: یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود. اگر ما طبق آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی پیش رفته بودیم، امروز ایران باید کشور اول اقتصادی، فناوری، زندگی، آبادانی، پیشرفت و علم می‌بود.
فرد مسلحی که در یک مرکز فرهنگی کُرد در پاریس با انگیزه «نژادپرستانه» سه نفر را کشته بود، به آسایشگاه روانی پلیس منتقل شده است!
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
حمله با سلاح سرد چاقو در بروکسل بلژیک به کشته شدن یک مامور پلیس منجر گردید.
شیراز- یک کودک در میان شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) دیده می شود.
کیهان نوشت: حق مردم هر کشوری به ویژه ملت مسلمان ماست که از فضای مجازی و ارتباطی قانونمند، سالم، شفاف، پاسخگو و امن برخوردار باشند و جای سوال است که یک فرد در کسوت روحانی چگونه می‌تواند ضرورت و بداهت این موضوع را به تمسخر بگیرد و خواستار برقراری شبکه ارتباطی غیر پاسخگو و ناامن و لجام‌گسیخته خارجی باشد؟!
خیرا حمراوی، بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی، می‌گوید یک سال پیش هدف سرقتی خشونت‌آمیز قرار گرفته و به دلیل شوکی که به او وارد شده تا امروز از نظر روانی دچار مشکل بوده است.
ربیعی از یک بام و دو هوای حامیان دولت رئیسی در توجیه گرانی های اخیر و حمله به گرانی های دوره روحانی انتقاد کرد
توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ