فرد مسلحی که در یک مرکز فرهنگی کُرد در پاریس با انگیزه «نژادپرستانه» سه نفر را کشته بود، به آسایشگاه روانی پلیس منتقل شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان باشگاه مس رفسنجان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله خود هستند.
در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند، اما این روز‌ها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از تلاش ناموفق اوکراین در حمله به یک ناو روسی و انهدام تمامی شناورهای مهاجم خبر داد.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی منچستریونایتد، در جریان تمرین این تیم شوتی به سمت یک هوادار حاضر روی سکوها شلیک کرد با بیش از پیش با انتقاد هواداران یونایتد مواجه بشود.
در پی حادثه زیرگیری با خودرو در ایالت تگزاس آمریکا شماری از افراد کشته و زخمی شدند.
ریس نلسون هافبک آرسنال در ماه سپتامبر باید در دادگاه حضور پیدا کند و به اتهام حمله سگ خود به یک ماساژور مورد محاکمه قرار بگیرد.
ریس نلسون، مهاجم آرسنال، قرار است به خاطر حمله سگش به یک ماساژور در ماه سپتامبر راهی دادگاه شود.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از بازی بعدی این تیم مقابل سانتاکلارا محروم شد.
کریستوف دوگاری، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه، به کیلیان امباپه هشدار داد که دست از رفتارهای مغرورانه‌اش بردارد.
مهدی طارمی برای عبور از موسی مارگا و فالکائو، نیاز به زدن 2 گل دیگر با لباس پورتو دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
ورود مهاجم برزیلی به جمع گلزنان تخصصی پرسپولیس کار را برای بازیکن جوان این تیم سخت‌تر از همیشه کرد.
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
پرسپولیس با ثبت دو گل مقابل گل‌گهر به آمار ۱۵ گل زده در این فصل رسید.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش مقابل استقلال را مشخص کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز از پایان حمله به هتلی در کابل با کشته شدن ۳ مهاجم آن خبر داد.
اتو آدو ۱۱ بازیکن اصلی غنا در دیدار برابر کره جنوبی را مشخص کرد.
نادی‌پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک گفت: فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودرو‌های مستقر در پارکینک سفارت کرد.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به مدیران این باشگاه اعلام کرده تمایلی به جذب مهاجم جدید در فصل تابستان امسال ندارد.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ