این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا در توضیح چگونگی حادثه تروریستی تفتان- خاش توضیح داد و گفت: این عملیات تروریستی و کور با استفاده از حربه دریافت امداد و کمک صورت گرفت.
سخنگوی دولت نوشت: اخیرا رئیس جمهور در جلسات مختلف از نیروی انتظامی و قوه قضاییه خواستند در چارچوب قوانین موجود نسبت به نظم‌بخشی امور اقدام کنند. تدبیر شیوه اجرای قانون بر عهده قوه قضائیه و ضابطان است.
وزیر کشور دولت آلبانی می‌گوید گروهک منافقین توافق ۲۰۱۴ با این کشور را نقض کرده و به همین علت نیروهای پلیس به مقر این گروهک حمله کردند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در واکنش به یک گزارش اطلاعیه ای را منتشر کرد.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه، گفت: تجمع والدین یک ساعت بیشتر طول نکشید و پس از آن با شکل‌‎گیری جمع دیگری در حاشیه خیابان عده قلیلی شعار ساختار شکنانه سر دادند که پلیس ضمن تذکر در خصوص بازگشایی مسیر تردد خودرو‌ها در نهایت احترام افراد را متفرق کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اصفهان در باره تیراندازی به یک دستگاه خودرو در شرق اصفهان و فوت یک کودک در این حادثه، توضیحاتی ارائه دادند.
در یکی از مسابقات پلی آف لیگ یک والیبال اتفاقات عجیبی رخ داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص شرکت شهروندان در کلاس‌های آموزشی قرارگاه سرعت توضیح داد.
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: ما اعتقاد داریم موضوع رعایت حجاب، یک موضوع شرعی و یک موضوع قانونی است و ساز و کار انجام آن قاعدتاً در نهادهای بالادستی تصویب شده و تصویب خواهد شد و باید از نهادهای بالادستی این مسئله سوال شود.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر سرقت از دانشجویان گفت: موضوع دانشجویان، نزاع و درگیری بوده و بحث سرقت از آنها کذب محض است.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در مجاورت یک هنرستان رخ داده در خیابان کارون توضیحاتی را ارائه کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی گفت: زمان دقیق این فیلم مربوط به روز ۳۱ شهریور ماه است و این زن یکی از لیدر‌های اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: از زمانی که سازمان استاندارد ساخت خودرو‌های تیبا، سمند و پژو ۴۰۵ را متوقف اعلام کرد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها نیز متوقف شد. فقط حدود ۶ هزار خودرو شماره‌گذاری نشده و هر زمانی که اطلاعات به ما ارسال شود و مشخص شود این خودرو‌ها به نام چه کسی شماره گذاری باید شود، این تعداد خودروی باقی مانده نیز انجام خواهد شد.
بر اساس آنچه که پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرده است. «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا در پاسخ به این سوال که کلاهبرداری به روش تیمون۵۵ چگونه است، گفت: این نوع کلاهبرداری نیز به این صورت است که کلاهبرداران وعده دریافت سود دوبرابر به ازای هرماه در قالب رمزارز‌ها را تبلیغ می‌کنند و گا‌ها پرداخت چنین سود‌هایی به مدت چندین ماه صورت می‌گیرد و بعد از تشکیل شبکه‌های هرمی به طور ناگهانی سایت یا پلتفرم مربوطه بارگذاری نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.
یکی از مقامات اف‌بی‌آی توضیح داد اف ‌بی ‌آی در اجرای حکم تفتیش، طبق دستور دادگاهها، مراحل تفتیش و توقیف را دنبال می‌کند و سپس اقلامی را که نیازی به نگهداری برای اجرای قانون ندارد، بازمی‌گرداند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ