فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع نظامی سوری از جان باختن و زخمی شدن چند سرباز سوری در جریان حمله تروریست‌های داعش خبر داد.
معاون امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: عامل انتحاری در کار نبوده است، عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری عامل درگیری و حمله به اعضای خانواده‌ای در محله پیروزی تهران خبر داد و گفت: این درگیری ۲ مصدوم در پی داشت.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
یک منبع سوری جزئیات حمله هوایی جدید رژیم صهیونیستی علیه مناطقی از دمشق را اعلام کرد.
یک مقام مسئول ایرانی در گفتگویی با الجزیره به جزییات جدیدی از حمله ریزپرنده ها به مرکز نظامی در اصفهان پرداخت.
یک مقام ایرانی اعلام کرد: تحقیقات اولیه از بلند شدن این پهپاد‌ها از داخل خاک ایران و در نزدیکی مکانی که هدف قرار گرفتند، حکایت دارد.
یک مقام مسئول ایرانی در گفتگویی با الجزیره به جزییات جدیدی از حمله ریزپرنده ها به مرکز نظامی در اصفهان پرداخت.
یک کارشناس سوری ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی حمله هوایی به کاروان مواد غذایی در منطقه مرزی البوکمال عنوان کرد.
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
به گزارش نیروهای نظامی سوریه یک پهپاد آمریکایی در حدود ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه ۲ تانکر حامل سوخت ایران را مورد هدف قرار داد.
رییس شورای اسلامی روستای درفک گفت: زخمی شدگان شامل ۲ پیرمرد، یک مرد میانسال، یک زن و یک پسربچه بودند که برای مداوا به بیمارستان سبزوار انتقال یافتند که گفته می‌شود حال یکی از آنان وخیم است.
شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیرو‌های آمریکا در سوریه، زخمی شدند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ