اظهارات چند روز پیش جواد خیابانی با واکنش کارشناس برنامه افق همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های جنجالی جواد خیابانی مورد حمله تند یک مجری تلویزیون قرار گرفت.
حمله تند پدر جواد نکونام به بچه: اقدام جدید محمود بابایی علیه سرمربی استقلال
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
اختلافات در باشگاه استقلال حالا به روی آب آماده و جواد نکونام سرمربی جدید باشگاه استقلال در همین راستا حمله‌ای تند به محمود بابایی که او را با لقب «بچه» خطاب می‌کند؛ انجام داد.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
برخورد دست داور دربی به صورت ریکاردو ساپینتو پس از اخراج پر حرف و حدیث سرمربی استقلال را ببینید.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران دوباره به عادل فردوسی‌پور کنایه زده است.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
حسین عسگری و خداداد افشاریان علیه یکدیگر دست به افشاگری زدند.
حامد اسماعیلیون به تندی از رضا پهلوی انتقاد کرد.
سردار وحیدی وزیر کشور گفت: خبر حمله ریزپرنده به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نمی‌کنیم.
میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در سخنانی به دولت روحانی حمله کرد. نماینده تهران گفت: ۹۰ درصد علتِ کاهش اعتماد عمومی به نظام، دولتِ حسن روحانی بود و نقش سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی خیلی کم بود!
گفته می‌شود که این جانور وحشت زده به یک افسر پلیس و حداقل چهار وکیل حمله کرده است. یکی از وکلای حاضر در این ساختمان، در حالی که می‌خواست با بیل و چوب، این حیوان وحشی را از خود دور کند، توسط یوزپلنگ مورد حمله قرار گرفت.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
صبح امروز با حمله فردی مسلح به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، رئیس نیروهای محافظ سفارت جان باخت و دو نفر نیز مجروح شدند. انگیزه این فرد شخصی و خانوادگی اعلام شده است.
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
وریا غفوری در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با استقلال، صحبت‌های بسیار تندی را علیه مصطفی آجورلو به زبان آورد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
شاهدان عینی گزارش داده‌اند مردی به سمت سلمان رشدی حمله‌ور شد و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داد./ تصاویر مخابره شده حاکی از وخامت حال وی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ