حمله با سلاح سرد چاقو در بروکسل بلژیک به کشته شدن یک مامور پلیس منجر گردید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوشهر- مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از کشته و مصدوم شدن پنج نفر براثر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور بوشهر به دیر خبر داد.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
شیراز- مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: براثر واژگونی اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و در پنج کیلومتری ایزدخواست ۱۶ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است.
مشهد ـ مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در جهان اظهار کرد: تصادفات یک بحث جدی در سطح دنیا است به طوری که سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر در دنیا براثر تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست می دهند و 50 میلیون نفر نیز مصدوم و مجروح می شوند.
تیراندازی در واشنگتن آمریکا به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو تن دیگر انجامید.
تیراندازی در مدرسه ای در ایالت آیوا آمریکا به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.
منابع خبری از کشته شدن دست کم ۶ نفر از جمله یک مادر و یک نوزاد ۶ ماهه درپی تیراندازی در ایالت کالیفرنیا آمریکا خبر دادند.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن سه نفر درپی تیراندازی نزدیکی پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا خبر دادند.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن چهار نفر درپی تیراندازی نزدیک دبیرستانی در ایالت شیکاگو آمریکا خبر دادند.
تیم ملی ایران با پیروزی 2-0 برابر ولز دست به کار بزرگی زد و امیدهایش برای صعود به دور بعد جام جهانی بیشتر شد. این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
منابع فلسطینی از کشته شدن بیش از ۲۰ نفر براثر وقوع آتش سوزی در یک منزل در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا وانت در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
زاهدان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی خودروی تویوتا در سراوان یک نفر کشته و ۴۰ نفر مصدوم شدند.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
تیراندازی در جریان یک مسابقه رالی غیرقانونی در شیکاگو آمریکا به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن شماری دیگر انجامید.
منابع خبری از کشته شدن ۵ نفر از جمله یک افسر پلیس براثر تیراندازی در منطقه رالی واقع در ایالت کارولینای شمالی آمریکا خبر دادند.
منابع فلسطینی از کشته شدن یک زن ۵۶ ساله در پی تیراندازی در منطقه النقب خبر دادند.
منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن شماری از اشخاص در پی فرو ریختن یک ساختمان در شهر حلب خبر دادند.
منابع فلسطینی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر براثر تیراندازی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
منابع خبری از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۷ نفر دیگر درپی انفجار بمب در استان لاذقیه سوریه خبر دادند.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگاه خودرو با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگان کامیون با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ