توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری رقابت های مختلف ورزشی زیر مجموعه خود در جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اعلام آمادگی کرد.
فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری رقابت های مختلف ورزشی زیر مجموعه خود در جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اعلام آمادگی کرد.
در گوشه هر کدام از پیراشکی‌ها سوراخی ایجاد کنید و کرم آماده شده را با کپسول‌های مخصوص شیرینی‌پزی داخل پیراشکی بریزید. برای تزئین می‌توانید پودر قند و هل روی شیرینی بپاشید یا روی آن را با شکلات آب شده تزئین کنید.
اصفهان - اثبات حضور یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش «عباس آباد» امیدها را برای احیای این گونه ارزشمند زنده کرد و استان اصفهان آماده اجرای طرح های حفاظت و تکثیر این حیوان در معرض انقراض است.
تالش - سرپرست فرمانداری تالش با بیان ایکه تاکنون هیچ گونه خسارتی از زلزله اخیر گزارش نشده است، گفت: مدیرت بحران و نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارد.
تاکنون تعدادی ردپا و اثر از دایناسورهایی که در ایران می‌زیسته‌اند، به‌دست آمده که دکتر عرفان خسروی ۳ گونه از دایناسورها را در سری جدید مجلات دانستنی‌ها در سال ۹۰ معرفی کرده بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هر گونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه‌بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
احتمالا رسیدن سیتی به سه گانه در پایان این فصل و بودجه نیوکسل برای تقویت تیم در این تابستان، سوژه‌های اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس است.
مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت گفت: شهرداری در خرید قطار ملی ساخته شده توسط محققان جهاد خلف وعده کرده و گرنه این قطار آماده مسافر گیری است.
عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم.
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از شب گذشته ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تهران به حالت آماده‌باش قرار دارند.
در میلیاردها سالی که از عمر زمین می‌گذرد، میلیاردها گونه جانوری در آن به وجود آمده و بیش از ۹۹ درصد این گونه‌ها از میان رفته‌اند، حالا دانشمندان امیدوارند که برخی از این جانوران را به زمین برگردانند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما‌های اف-۳۵ به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد. به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست‌وزیری خود الحاق نخواهد کرد.
امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.
در اطلاعیه سپاه روح الله آمده است: اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.
طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است. پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی گرفته است که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از دنیا رفته است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
. قرارداد سلبریتی‌ها از این پس باید به گونه‌ای تنظیم شود که هر گونه تبلیغ علیه نظام با جرائم سنگین همراه باشد. به دنبال همین مسائل پیش آمده، جمع کثیری از مخاطبین فارس پویشی برای نظام‌مند کردن فعالیت سلبریتی‌ها به امضاء رساندند.
پلیس: بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.
آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب در خاک عراق برای انتقال زائران اربعین به شهر‌های زیارتی سبب شد تا از روز جمعه ستاد اربعین با هدف حفظ سلامت زوار مرز‌های شش گانه با عراق را ببندد.
آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب در خاک عراق برای انتقال زائران اربعین به شهر‌های زیارتی سبب شد تا از روز جمعه ستاد اربعین با هدف حفظ سلامت زوار مرز‌های شش گانه با عراق را ببندد.
امام جمعه موقت مشهد گفت:ستم ستیزی و دفاع از مظلوم از دیگر عایدات توجه به آثار اربعین است و این گونه است که آماده می‌شویم به معنای حقیقی لبیک یا مهدی (عج) را به زبان بیاوریم و در اصل آماده ظهور می‌شویم.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ