اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تیکدری می‌گوید گل‌گهر در لیگ بیست و سوم اهداف بزرگی را دنبال خواهد کرد.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت مصدومیت «لئاندرو پریرا» قبل از بازی با استقلال فردا مشخص می شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، کسب سهمیه چمپیونزلیگ را یک موفقیت بزرگ برای تیمش دانست.
روند تاریخی نشان می‌دهد که حداقل حدود ۶۰۰ سال از علم دنیا عقب افتاده‌ایم. من این جمله انیشتین را به یاد می‌آورم که می‌گوید: «به هنگام مواجه شدن با مشکلات اساسی نمی‌توانیم از همان سطح تفکری که مشکلات را به وجود آورده، توقع داشته باشیم آن را حل کند.» بدون رودربایستی وزرایی که در این چهل سال بوده‌اند اکنون نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، چون اگر می‌توانستند تا الان حل کرده بودند.
سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدز، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی در اولین بازی‌اش روی نیمکت این تیم گفت لیدز در نیمه دوم حتی می‌توانستند یک امتیاز از سیتی بگیرد.
هافبک تیم مس رفسنجان معتقد است که تا پیش از پنالتی و اخراج بازیکن شان مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودند و شایستگی پیروزی در این دیدار را هم داشتند.
شمس آذر قزوین در مقابل خیبر کامبک زد و با ۵۵ امتیاز با اقتدار در صدر جدول لیگ آزادگان است.
سرمربی تیم ملی کنیا در واکنش به مخالفت خبرنگار ایرانی درباره ارزش بازیکنان ایران و کنیا و اینکه برخی از بازیکنان این تیم می‌توانستند در ترکیب اصلی ایران باشند گفت: شما هم مهدی طارمی را به ما بدهید.
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پس از حذف تاتنهام از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان ابراز غرور کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد: «می‌گویند که ایران در آینده سلاح اتمی جدیدی را خواهد داشت که نباید می‌داشت. وقتی که من [از ریاست جمهوری]رفتم، آن‌ها برای توافق التماس می‌کردند. چون در آن زمان ما آن‌ها را در موقعیتی قرار داده بودیم که مجبور به پذیرش توافق بودند. ما می‌توانستیم توافقی انجام دهیم که برای همه از جمله خودشان بسیار خوب باشد».
هافبک تکنیکی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد نمایش‌های آسیایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
مهاجم مس کرمان می‌گوید آنها توان پیروزی مقابل گل‌گهر را هم داشتند.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
پیام رسان واتس اپ قابلیت جدیدی را به بخش Linked Devices اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد چند دستگاهی اندرویدی را به یک اکانت واتساپ متصل کنند. تا پیش از این شما فقط می‌توانستید یک گوشی را به یک اکانت واتساپی وصل کنید.
دروازه‌بان سپاهان معتقد است شایسته پیروزی در دیدار با استقلال بودند.
مرادمند، مدافع استقلال، معتقد است داور با سوت‌های مکرر خود تمرکز بازیکنان را برهم زده است‌.
کی‌روش مشکل اصلی تیم بود؛ یک مربی بسیار محتاط، بدون دیدگاه مناسب و بدون فلسفه مناسب، بیش از حد دفاعی و مربی که به هیچ وجه اهل ریسک نیست.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، همچنان به اعطای میزبانی جام جهانی به قطر معترض است.
دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است کادر فنی تیم ملی شرایط بسیار خوبی در خط دروازه با در اختیار داشتن چهار گلر آماده دارد.
شفافیت و نقدشوندگی دو مولفه مهم بازار سرمایه هستند که نبود هر یک از آنها روند بورس را دچار مشکل می‌کند. سوال اینجاست که وضعیت شفافیت و نقدشوندگی بورس تهران در دو سال گذشته چگونه بوده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ