سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دیپلمات‌ها و سفرای کهنه‌کار کشور، ساختار مشورتی مستقلی ایجاد کند که راهکار‌های بهتری برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی ارائه دهند. به اعتقاد من، شخص رئیس‌جمهور کشورمان نیازمند چنین کانون مشورتی و پشتوانه فکری است و اگر بتواند از ذخیره بزرگ تجارت پیشکسوتان سیاست خارجی به خصوص سفرای بازنشسته استفاده کند، به‌ویژه در شرایط خطیر فعلی، می‌توانست خیلی بهتر از این سیاست خارجی کشور را فعال کند.
استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در مدت سه ساعت بیش از ۱۱ میلیون اصله نهال کاشت، گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها باشیم.
نورافکن می‌گوید بازی مقابل تماشاگران نساجی حس فوق‌العاده‌ای داشته است.
قهرمان سه دوره فرمول یک اعتراف کرد که این ورزش به دلیل ایمنی ضعیف مسابقات در دهه 1960 در معرض خطر بود.
دانیال اسماعیلی‌فر می‌توانست زننده گل سه امتیازی پرسپولیس لقب بگیرد.
مرادمند، مدافع استقلال، معتقد است داور با سوت‌های مکرر خود تمرکز بازیکنان را برهم زده است‌.
سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: حق پرسپولیس در دربی برد بود و می‌توانست سه امتیاز را کسب کند.
با وجود پیشرفت‌های وسیع در علم پزشکی هنوز ماده‌ای که بتواند به طور کامل جایگزین خون شود، ساخته نشده است؛ بنابراین برای درمان بیمارانی که به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند، لازم است از افراد داوطلب خون گرفته شود و پس از طی مراحل مختلف به مصرف بیماران برسد. از سوی دیگر هر فرآورده برای مدت زمانی محدود و مشخص قابل نگهداری است. به عنوان مثال پلاکت در دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد، فقط تا سه روز قابل نگهداری است.
تیم فوتبال دانمارک می‌توانست مطابق انتظارات در اولین دیدار جام جهانی به سه امتیاز دست پیدا کند اما...
امان الله قرایی مقدم گقت: قانع‌کردن افکار عمومی امری سهل است. مثلا در بحث حجاب سیستم می‌توانست با مردم حرف بزند و تبادل‌نظر کند تا بالاخره به نتیجه‌ای واحد برسند. مردم اگر این حس را پیدا کنند، مسئولان به حرف‌شان گوش می‌دهند و در مواردی "تغییر" را ضروری بدانند، تعامل به وجود خواهد آمد و در نتیجه کاهش مشکلات، توسعه را موجب خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها که با این ضربه می‌توانست اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را بزند، روی این ضربات تبحر خاصی دارد و پیش‌تر هم در تیم ملی توانایی سرزنی خود را به خوبی نشان داده بود.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه می‌توانستیم برنده این بازی باشیم گفت: داور سه پنالتی استقلال را نگرفت.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، از عملکرد تیمش برابر غنا راضی است اما معتقد است که این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
بازی‌های بدون گل زده برای ملی‌پوش ایرانی پورتو می‌توانست به شماره سه نرسد که این اتفاق نیفتاد.
محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور می‌توانست امروز جای برنده و بازنده دیدار زیبای اهواز را تغییر بدهد.
صادق صادقی بابت اینکه گلش در ثانیه های آخر از سه امتیازی به یک امتیازی تبدیل شد ناراحت است.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.
رضا مهاجری معتقد است نفت مسجدسلیمان در هفته اول در فاز هجومی موفق عمل کرده و تنها در بخش دفاع هماهنگی لازم را نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ