شمس آذر قزوین در مقابل خیبر کامبک زد و با ۵۵ امتیاز با اقتدار در صدر جدول لیگ آزادگان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
مربی و پیشکسوت استقلال به انتقاد تند از وضعیت این تیم و بی‌توجهی به مشکلات‌شان پرداخت.
جواد خیابانی گزارشگر و مجری تلویزیون از حرکات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در فینال جام حذفی انتقاد کرد.
فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی، پس از پایان بازی برابر منچستریونایتد به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراحت بود.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
فوق‌ستاره فوتبال ایران و تیم استقلال در دهه 1360 در گفتگو با اعتماد صحبت‌های تندی علیه سرمربی صنعت نفت آبادان کرده و ضمن اننقاد از عملکرد بازیکنان استقلال، به حمایت قاطعانه از ریکاردو ساپینتو پرداخته است.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.
رسانه قطری الوطن به انتقاد از الدحیل پس از شکست سنگین‌شان به الهلال عربستان پرداخت.
سعید اخباری، سرمربی چادرملو سبک بازی حریف را لجن دانست و معتقد است فوتبال روی بد و کثیفش را به او نشان داده.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد تند از رفتار میزبان دیدار این تیم برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: در مورد مسائل فنی نمی توانم صحبت کنم چرا که این «لجن بازی» بود نه فوتبال!
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
هروه رنار به شایعات پیرامون تلاشش برای انتقال بازیکنان عربستان به لیگ‌های اروپایی واکنش تندی نشان داد.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم بعد از تساوی 1-1 تیمش با یوونتوس گفت از اینکه مربی چنین تیمی است خجالت می‌کشد. اما دلیل این انتقاد تند مورینیو از بازیکنانش چه بود؟
بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.
به گفته صرافان، نیاز ارزی متقاضیان به راحتی و با در اختیار داشتن کارت ملی و شناسایی، در صرافی های مجاز پاسخ داده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ