هافبک تکنیکی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد نمایش‌های آسیایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جوان پیکان تهران از بدشانسی تیمش در جدال مقابل تیم مدعی گل گهر سیرجان خبر می‌دهد.
الوحده امارات می‌توانست در زمان اخراج بازیکن الشباب کار حریف سعودی را تمام کند.
مهدی تیکدری می‌گوید گل‌گهر در لیگ بیست و سوم اهداف بزرگی را دنبال خواهد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، کسب سهمیه چمپیونزلیگ را یک موفقیت بزرگ برای تیمش دانست.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل میلان، عملکرد بازیکنانش در نیمه اول دیدار امشب را استثنایی توصیف کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علی رغم پیروزی 2-0 مقابل چلسی، معتقد است که تیمش می‌توانست در یک سوم هجومی عملکرد بهتری داشته باشد.
هافبک تیم مس رفسنجان معتقد است که تا پیش از پنالتی و اخراج بازیکن شان مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودند و شایستگی پیروزی در این دیدار را هم داشتند.
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پس از حذف تاتنهام از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان ابراز غرور کرد.
ناباوری‌های مربوط به کسب نتیجه مثبت مقابل الهلال پرافتخارترین تیم آسیا بعد از 20 دقیقه بازی روان و تهاجمی فولاد مقابل این تیم از بین رفت.
امین حزباوی ستاره ۱۹ ساله فولاد در برابر الهلال نمایش درخشانی داشت و اگر شانس داشت، می‌توانست یک روز درخشان و تاریخی برای باشگاهش بسازد.
مربی تیم فوتبال فولاد با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر الهلال گفت: اگر دقت می کردیم می توانستیم برنده این بازی باشیم.
فولاد بدونِ سرمربی، الهلال عربستان را که به‌تازگی نایب قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شده ، عذاب داد و اگر در دقایق آخر دچار اشتباه جاگیری دفاعی نمی‌شد می‌توانست شگفتی خلق کند. این آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود...
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
مهاجم مس کرمان می‌گوید آنها توان پیروزی مقابل گل‌گهر را هم داشتند.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مرادمند، مدافع استقلال، معتقد است داور با سوت‌های مکرر خود تمرکز بازیکنان را برهم زده است‌.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم بازی برابر زوریخ را برای خودش دشوار کرده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل هوفنهایم در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معقتد است که تیمش توانایی پیروزی برابر میلان بدون اخراج فیکایو توموری را هم داشت.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، از عملکرد تیمش برابر غنا راضی است اما معتقد است که این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است کادر فنی تیم ملی شرایط بسیار خوبی در خط دروازه با در اختیار داشتن چهار گلر آماده دارد.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته‌های کادرفنی را اجرا کند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان هم برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته های کادرفنی را اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ