مهدی تیکدری می‌گوید گل‌گهر در لیگ بیست و سوم اهداف بزرگی را دنبال خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جوان پیکان تهران از بدشانسی تیمش در جدال مقابل تیم مدعی گل گهر سیرجان خبر می‌دهد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
هافبک سابق استقلال که در این فصل در جمع نارنجی‌پوشان حضور داشت، مدعی شد می‌توانستند سهمیه لیگ برتر را کسب کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، کسب سهمیه چمپیونزلیگ را یک موفقیت بزرگ برای تیمش دانست.
محمد ربیعی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد این تیم بدون اشتباهات داوری می‌توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل میلان، عملکرد بازیکنانش در نیمه اول دیدار امشب را استثنایی توصیف کرد.
احتمال دارد رافائل واران قبل از پایان فصل بتواند به ترکیب منچستریونایتد برگردد و این خبر خوبی برای اریک تن‌هاخ است که می‌کوشد تیمش سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علی رغم پیروزی 2-0 مقابل چلسی، معتقد است که تیمش می‌توانست در یک سوم هجومی عملکرد بهتری داشته باشد.
هافبک تیم مس رفسنجان معتقد است که تا پیش از پنالتی و اخراج بازیکن شان مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودند و شایستگی پیروزی در این دیدار را هم داشتند.
می‌دانیم برای حضور خوب در این رویداد‌ها، این اعتبار جوابگوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیست. به فدراسیون‌ها و ورزش‌های قهرمانی نیز توجه داریم. برای رشته‌هایی که می‌توانیم کسب سهمیه در المپیک کنیم و مدال‌آور هستند، در بحث بودجه نگاه خاص‌تر به آنها خواهیم داشت
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پس از حذف تاتنهام از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان ابراز غرور کرد.
هافبک تکنیکی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد نمایش‌های آسیایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از شکست مقابل نساجی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
مهاجم مس کرمان می‌گوید آنها توان پیروزی مقابل گل‌گهر را هم داشتند.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مرادمند، مدافع استقلال، معتقد است داور با سوت‌های مکرر خود تمرکز بازیکنان را برهم زده است‌.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم بازی برابر زوریخ را برای خودش دشوار کرده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل هوفنهایم در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معقتد است که تیمش توانایی پیروزی برابر میلان بدون اخراج فیکایو توموری را هم داشت.
دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است کادر فنی تیم ملی شرایط بسیار خوبی در خط دروازه با در اختیار داشتن چهار گلر آماده دارد.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته‌های کادرفنی را اجرا کند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان هم برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته های کادرفنی را اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ