یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، همچنان به اعطای میزبانی جام جهانی به قطر معترض است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا چیزی درباره هندوانه نیترات‌دار شنیده‌اید؟ می‌دانید که هندوانه‌هایی که در این لیست قرار می‌گیرند چه نشانه‌ها و علامت‌هایی دارند؟
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
اینشتین در سال ۱۹۰۰ از دانشگاه فارغ التحصیل شد و در هر دو رشته‌ی ریاضی و فیزیک دیپلم گرفت. او معتقد بود: «اگر چیزی را نتوانی ساده توضیح دهی، یعنی به اندازه‌ی کافی آن را نفهمیده ای.» به عقیده‌ی او توانایی توضیح موضوعات پیچیده به شکل ساده، پایه و اساس امر تدریس بود. به همین دلیل از همان ابتدا تلاش کرد معلم شود.
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهور بایدن کاملا متعهد است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و همان‌طور که بار‌ها گفته‌ایم ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. اما در حال حاضر چیزی برای اعلام یا به اشتراک گذاشتن در این زمینه نداریم.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
هورمون‌هایی که باعث حمله زنبور‌ها می‌شوند در موز هم یافت می‌شود؛ بنابراین وقتی نزدیک زنبور‌ها هستید موز یا هر چیز دیگری با طعم موز نخورید. در غیر این‌صورت ممکن است نیش بخورید.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
افشین یکی از کسانی بود که مادر باران از او موادمخدر می‌خرید: «یک شب از خانه بیرون زدم و تصمیم گرفتم دیگر هرگز به خانه پدر باران برنگردم. نمی‌دانستم کجا می‌خواهم بروم فقط می‌دانستم هر جایی بروم به آن خانه دیگر برنمی‌گردم. به فکر افشین افتادم و با او تماس گرفتم و او به من پناه داد. زندگی من و افشین شروع شد. او به من محبت داشت و این همان چیزی بود که سال‌ها در زندگی‌ام از کسی ندیده بودم. برای همین به افشین علاقه پیدا کردم.»
همه ما می‌دانیم که برای سلامت جسمانی مطلوب باید دست کم پنج نوع میوه و سبزیجات مختلف در روز بخوریم (در واقع تازه‌ترین تحقیقات مصرف ۳۰ نوع مختلف در هفته را توصیه می‌کند). با این وجود، آیا می‌دانستید که صرفا با هنر می‌توانید عمر خود را ده سال افزاش دهید؟
اگر تابه‌حال گرفتار دندان‌درد شده باشید پس می‌دانید که در آن شرایط فقط به یک چیز فکر می‌کنید: خلاص‌شدن از این درد. درد دندان چه تناوبی باشد و چه ممتد و چه نوسان دار، به‌هرحال آزاردهنده است و می‌تواند تمام روزتان را خراب کند یا جلوی خواب شبتان را بگیرد.
بسیاری از افراد می‌دانند که سالمونلا می‌تواند در مرغ نهفته باشد، اما آیا می‌دانستید که این باکتری در پیاز و هلو نیز وجود دارد؟ این موارد تنها برخی از نکات یادآوری شده غافلگیر کنده در فهرست غذا‌های مرتبط با جدی‌ترین شیوع بیماری‌ها در ایالات متحده هستند.
می‌دانستید سبز و سفید و قرمز از چه زمانی به پرچم ایران راه یافتند؟ شیر و خورشید نماد چیست؟ درفش کاویانی چیست؟ امروز به بهانه روز جمهوری اسلامی ایران به تاریخ پرچم‌های کشورمان پرداختیم.
فیلیپ استاک‌همر، باستان‌شناس در دانشگاه لودویگ ماکسی‌میلیان در دانشگاه مونیخ، می‌گوید: «متخصصان مومیایی مصر باستان دانش وسیعی در زمینه شیمی داشتند و با‌اینکه چیزی از باکتری و میکروارگانیسم‌ها نداشتند، می‌دانستند که چه موادی را باید روی پوست بگذارند تا از آن محافظت کند.» راهنماتو-
یکی از ترفند‌های ریاضی برای عدد پی، حفظ کردن این جمله است که بر اساس تعداد حروف هر کلمه تا ۱۰ رقم اعشار، می‌توانید عدد پی (۳.۱۴۱۵۹۲۶۵۳۶) را به خاطر بسپارید: «خرد و بینش و آگاهى دانشمندان ره بسر منزل مقصود بما آموزد.»
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
رحمانی‌پناه می‌گوید: «اصلا چیزی به نام برق وجود نداشت. برق ٢٠-۳۰ خانوار اینجا از بیمارستان ۵٠١ ارتش تامین می‌شد. به این صورت که ساعت ٤ یا ۵ بعد از ظهر که هوا تاریک می‌شد سرباز بیمارستان برق را روشن می‌کرد و چون سیستم تولید برق گازوئیلی بود، یک ساعت بعد که گازوئیل تمام می‌شد، دیگر برق نداشتیم. همه در خانه‌ها چراغ پیریموس و گردسوز داشتند.
آیا می‌دانستید که طول انگشت کوچک شما می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.
ساپینتو می گوید که شاگردانش آنطور که اون انتطار داشته، در زمین جنگنده ظاهر نشده اند.
تحت کنترل نگه داشتن استرس کلید سلامتی و تندرستی شما است. اگر پیش‌تر چندین راه عالی را برای کاهش استرس می‌دانستید از جمله ورزش، مدیتیشن و خواب خوب شبانه اکنون متخصصان می‌گویند یک راه خاص وجود دارد که ممکن است بتوانید با ایجاد یک تغییر جزئی در زندگی روزانه‌تان آرامش خود را حفظ کنید: رژیم غذایی.
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟ می‌دانید فلسفه این نام‌گذاری را؟ چطور دانش‌آموزان سال ۵۷ می‌فهمیدند، اما سال ۱۴۰۱ نمی‌فهمند؟ یعنی نظام تربیتی شاه آدم فهمیده پرورش می‌داد و ما...؟
خوردن انگور به عنوان غذا، که همراه با نان مرسوم است، به پاکسازی بدن کمک می‌کند حتی از اثرات منفی آلودگی هوا هم می‌کاهد و انتخاب خوبی برای عصرانه و شام است؛ با این حال مصرف این میوه بعد از غذا چاق کننده است و به این دلیل که یکی از مولد‌های خون در بدن است، در دوران نقاهت به بهبود بیمار کمک می‌کند.
علی چینی می‌گوید لیگ برای ساپینتو ناشناخته است و هواداران باید به او زمان دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ