دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است کادر فنی تیم ملی شرایط بسیار خوبی در خط دروازه با در اختیار داشتن چهار گلر آماده دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته شگفت‌انگیز درباره برنامه‌های هوش مصنوعی این است که خودش قدرت تصمیم‌گیری دارد و ما می‌توانیم کمک کنیم تا روند تصمیم‌گیری آن بهبود یابد.
پیشکسوت داوری معتقد است در نیمه اول داوری مشکل خاصی نداشت، اما می‌توانست بهتر باشد.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید که تیمش در بازی با فولاد می‌توانست بردی بهتر از 2-0 هم کسب کند.
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش در همه زمینه ها از پرسپولیس بهتر بوده و آنها هنوز شانس قهرمانی دارند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علی رغم پیروزی 2-0 مقابل چلسی، معتقد است که تیمش می‌توانست در یک سوم هجومی عملکرد بهتری داشته باشد.
هافبک تیم مس رفسنجان معتقد است که تا پیش از پنالتی و اخراج بازیکن شان مقابل پرسپولیس تیم برتر میدان بودند و شایستگی پیروزی در این دیدار را هم داشتند.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
هافبک تکنیکی تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد نمایش‌های آسیایی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ادامه داشته باشد.
مربی تیم فولاد می‌گوید این تیم می‌توانست روی هم شش گل به سپاهان و تراکتور بزند.
سرپرست آلومینیوم پس از دیدار با هوادار، به انتقاد از عملکرد داور این مسابقه پرداخت.
علی اکبر رائفی پور با بیان اینکه هاشمی‌رفسنجانی با عرب‌ها، خاتمی با اروپا و احمدی‌نژاد با آمریکای لاتین روابط خوبی داشتند و می‌توانستیم با استفاده از ظرفیت این افراد و برقراری روابط با محوریت آنان با این کشورها، وضعیت بهتری را برای کشور رقم بزنیم، گفت: اما از آنها به نفع منافع ملی بهره‌برداری نکردیم. این موضوعات مسائلی است که باید از آنها در شیوه حکمرانی خوب به‌درستی استفاده کنیم و صرفا منافع ملی را در این قالب تعقیب کنیم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: شاید ما بهتر می‌توانستیم ارائه خدمت کنیم، باید با برنامه‌ریزی بهتر مشکلات را به حداقل می‌رساندیم اما باز هم این اتفاق افتاد.
رئیس کمیته داوران می گوید که در دیدار استقلال و تراکتور اشتباه داوری رخ نداده است.
علی مطهری گفت: «من معتقدم بعد از رفتن آیت الله هاشمی، کشور دچار آشوب‌های زیادی شده است؛ آشوب‌های دی‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و آشوب‌های اخیر را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم اگر آقای هاشمی بود، نمی‌گویم به هیچ وجه آشوبی نداشتیم، اما ایشان تدبیر و تعادل ایجاد می‌کرد. مردم احساس می‌کردند گاهی حرف‌های آنان از زبان آقای هاشمی گفته می‌شود، یک نوع تخلیه روانی می‌شد و آقای هاشمی نوعی سوپاپ اطمینان بود».
باید از مردم دلجویی کرد، زیرا آسیب‌هایی که به جان و مال مردم رسید، بیشتر از دفعات قبل بود و در تعیین روش اتخاذ شده خطایی رخ داد که می‌توانستیم روش بهتری را استفاده کنیم.
مارسلو بروزوویچ، ستاره کروات، معتقد است که تیم ملی کشورش می‌توانست نمایش درخشان‌تری را در قطر ارائه دهد
کارشناس کشتی گفت: کامران قاسمپور جنگ نابرابری با اسنایدر داشت و شاید با ارنج بهتر می‌توانستیم قهرمان جام جهانی شویم.
مدرس فیفا معتقد است فوتبال ایران با وجود حذف از رقابت‌های جام جهانی نباید نگران آینده باشد.
نماینده مریوان در مجلس گفت: مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر از این در مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات‌شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند.
قطعاً اگر هواداران‌مان بودند می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و استقلال را شکست دهیم
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد رشد نسبی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که در بازار آزاد ارز نیز نرخ دلار با افزایش مواجه شده است.
برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی به این نسل منتقل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در ارزیابی خود از مذاکرات دوحه، گفت که ما در دوحه خیلی بهتر از این می‌توانستیم کار کنیم و در این زمینه منتقد دیپلماسی خارجی است. او تاکید می‌کند که با محاسبه و نقشه راه وارد مذاکرات دوحه نشدیم و دلیلش هم این است که هنوز دستگاه دیپلماسی خارجی ما یک نقشه راه مدونی در این زمینه ندارد و در یک چارچوب و بر مبنای امتیاز گرفتن، این نقشه راه ترسیم نشده است.
هرچند این اثر ارزش یک بار دیدن را دارد، می‌توانست به مراتب بهتر از آنچه شاهدش هستیم ساخته شود و با توجه به بار دراماتیک داستان، ظرفیت بالقوه‌ای تبدیل شدن به یک شاهکار را داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ