سرمربی تیم ملی کنیا در واکنش به مخالفت خبرنگار ایرانی درباره ارزش بازیکنان ایران و کنیا و اینکه برخی از بازیکنان این تیم می‌توانستند در ترکیب اصلی ایران باشند گفت: شما هم مهدی طارمی را به ما بدهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
کارخانه لینگوتو فیات دارای یک ویژگی منحصر به فرد بود و آن پیست تست خودرو‌ها روی پشت بام ساختمان کارخانه بود.
نام توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است، زیرا نام یکی از اصیل‌ترین خودرو‌های فیات یعنی نخستین مدل ۵۰۰ بوده است. فیات در سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۵ مدل ۵۰۰ یا همان توپولینو اولیه را روانه خیابان‌های اروپا کرد...
جدا از مشکلات مالی باشگاه که ذهن نکونام را به خود مشغول کرده، او باید به فکر سلامت جسمانی خود هم باشد.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی کنیا حضور در تورنمنت کافا را رد کرد.
امروز از ۸۰۰ دستگاه خودروی ثبت سفارش شده در گمرک، ۵۳ دستگاه خودرو خارج شده است و مابقی خودروها نیز در انتظار ترخیص هستند.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود.
میامی- امام جمعه میامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشورمان این است که مسئولان، درد دل کارگران را درک نمی کنند در حالی که کارگر، ستون فقرات کشورمان محسوب می‌شوند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: معتقد هستیم باید از طریق مکانیسم ۳ + ۳ و بدون توسل به زور مسائل منطقه حل و فصل شود. امیدوار هستم نتیجه این نشست و تلاش ها منجر به حل و فصل و مسالمت آمیز مساله شود.
انگین فیرات تشخیص داد تا آقای گل لیگ این کشور را با خود به تهران نیاورد.
سرمربی ترکیه‌ای کنیا می‌گوید به دنبال فردی است که اطلاعات تیم او را به بیرون منتقل می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: یک بازیکن ایران به اندازه کل تیم کنیا ارزش مالی دارد.
در یک مطالعه منتشرشده در نشریه «ارتباطات طبیعت»، آنها تاثیر حافظه شکلی را روی لایه‌ای با ضخامت حدود ۲۰ نانومتر و ساخته شده از موادی موسوم به اکسید فریک (ferroic oxides) نشان دادند. این دستاورد اکنون امکان پیاده کردن تاثیر حافظه شکلی را در ماشین‌های ریز در مقیاس نانو فراهم ساخته است.
انگین فیرات، سرمربی کنیا گفت ایران آزمون خوبی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.
وزیر منابع آبی عراق بااشاره به چالش های آبی کشورهای منطقه گفت: درکشور ما دو رود ‌دجله و فرات جاری است که درسال‌های اخیر منابع کمی ازآن به ما می رسد وبا خشکسالی بخصوص درمناطق شهری روبروهستیم.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
یوشکو گواردیول برای شرکت در جشن مدال برنز کرواسی با یک ماشین فیات قدیمی به روستای زادگاه پدرش رفت و این اقدام او در کرواسی با استقبال گسترده مواجه شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج ستون فقرات دفاع از انقلاب اسلامی است که در هر برهه‌ای ثابت کرده طوفان حوادث و دشمنی‌ها این کوه مستحکم را ذره‌ای تکان نمی‌دهد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خطوط ریلی و شبکه جاده ای شامل بزرگراه ها و آزادراه ها با سرعت هر چه بیشتر انجام شود چرا که شبکه حمل و نقل به مثابه ستون فقرات برای توسعه کشور است.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس مسوولیت‌های اجتماعی خود، از یک راننده تاکسی که کیف پولی با ارزش حدود پنج میلیارد تومان را به صاحب آن بازگردانده بود، با تامین کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از محل حساب شخصی خود، قدردانی کرد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ