اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف و ضبط افزون بر ۸ تُن انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۱ هزار و ۷۰۹ نفر در این رابطه طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.
بازار بورس تهران در اولین روز تابستانی با رویه منفی کار را آغاز کرد و شاخص بورس تهران با افت بیش از ۱۱ هزار واحدی همچنان در محدوده‌های ۲.۱۶۰ میلیون واحدی ایستاده است. امروز باز هم بازار نزولی خواهد بود؟
از شروع عملیات حج تا پایان دیشب ۱۱ هزار و ۷۱۴ مراجعه به درمانگاههای ستاد مرکز پزشکی در مدینه ثبت شده و مشکل و بیماری خاصی گزارش نشده است.
یک توییت کوتاه از یک کاربر معمولی در توییتر بیش از یک میلیارد بار دیده شد در حالی که کاربر یاد شده فقط ۱۱ هزار دنبال کننده دارد!
اهواز- فرمانده سابق انتظامی خوزستان از کشف بیش از ۱۱ هزار سلاح غیرمجاز در استان در سال گذشته خبر داد.
اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبه گندم کاران استان پرداخت شده است.
قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه "ما یک به یک کوچه‌ها را برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن رصد کردیم و به آن‌ها اخطار دادیم"، گفت: دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک کنند و اگر مالکین تمکین نکردند از طریق برخورد قضایی اقدام کنند. اعلام لیست ۹۵ ساختمان مشکلی ندارد.
نقص فنی موجب شده نتفلیکس از دسترس خارج شود و بیش از ۱۱ هزار کاربر آن در آمریکا نتوانند از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار جوان و نوجوان در جلسات گفت و شنود با مسئولین طی سال گذشته حضور داشتند.
عضو هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش گفت: در حال حاضر شرکت‌های پخش دارو بیش از ۱۰ تا ۱۱ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارند.
ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران از اعاده ۲۱ هزار میلیارد تومان از دارایی‌ها به شهرداری تهران خبر داد و گفت: بیش از ۱۱ هزار میلیار تومان رأی بدوی به نفع شهرداری صادر شده است.
صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در یمن، بیش از ۱۱ هزار کودک شهید یا مجروح شده‌اند.
صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در یمن، بیش از ۱۱ هزار کودک شهید یا مجروح شده‌اند.
اکبر نیکزاد با اعلام اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد در شهرها و روستاها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست از آغاز عملیات نوسازی بیش از ۱۱ هزار واحد در بافت فرسوده خبر داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
اخراج بیش از ۱۱ هزار کارمند متا
مشهد ـ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیون و ۱۱ هزار و ۳۲۹ متر مربع اراضی متصرفی در استان آزادسازی شده است.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار (بیش از ۲ برابر خروج پول از بازار سرمایه در مهر ماه) به این صندوق واریز خواهد شد.
بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید بیش از ۱۱ تن عصاره و فرآورده های گیاهی در مجموعه شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی خبر داد.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ