وزیر نیرو رعایت کمیت و کیفیت در تامین آب شرب را خط قرمز وزارت نیرو عنوان کرد و از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران نفت ایران و عراق در حاشیه هشتمین سیمنار بین‌المللی اوپک در وین درباره اجرای پروژه‌های مشترک نفتی تبادل‌نظر و گفت‌وگو کردند.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق به نقش مهم عراق در اجرای پروژه‌های ثبات‌آفرین در منطقه از جمله مذاکرات ایران و عربستان و برخی گفتگوهای دیگر اشاره کرد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی زمانی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید جبران شود، از عدم اجرای تعهدات بانک‌ها در این راستا انتقاد کرد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای هدفمندسازی اجرای پروژه‌های فناورانه حوزه نفت، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت مهندسی و توسعه نفت منعقد کرد.
با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پروژه‌های اولویت دار در سال ۱۴۰۲ و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر بررسی شد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در حاشیه افتتاح میدانگاه جهاد از اجرای معماری ایرانی ـ اسلامی پروژه‌های شهری خبر داد.
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هوشمندسازی سامانه‌ها و تاسیسات را از نقاط قوت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و گفت: این موضوع راهگشا و یاری‌رسان ما در شرایط دشوار و بحران‌ها خواهد بود.
فاطمه سادات حمیدیان براجرای مهندسی ارزش برروی پروژه‌های تطویل‌ شده وتعیین تکلیف پروژه‌های مسکوت ازطریق پیاده‌سازی مهندسی ارزش بر روی آن‌هاوبرنامه ریزی ارزش بر روی پروژه‌هاتعریف شده تأکیدکرد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی چند نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی‌های مالی در بودجه ۱۴۰۱ مطرح کردند.
تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای پروژه‌های نانو و بیو پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک با دانشگاه شهیدبهشتی منعقد شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، پروژه های شورورزی اجرایی می شوند.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از فراخوان عمومی برای اجرای پروژه‌های جدید مشارکتی در شهرداری خبر داد.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای پروژه‌های توازن سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور به منظور ایجاد اشتغال صنعتی و معدنی و پیشگیری از مهاجرت خبر داد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت اجرای پروژه‌های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد.
رئیس دستگاه سیاست خارجی آمادگی بخش خصوصی ایران را برای اجرای پروژه‌های فنی و مهندسی و حضور هرچه بیشتر تجار و بازرگانان ایرانی از جمله شرکت‌های دانش بنیان در این کشور اعلام کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اجرای پویش «نذر آب» با رویکرد پروژه‌های پایدار خبر داد و گفت: از استان‌ها خواستیم تا روستاهایی را که دچار این تنش آبی هستند به ما معرفی کنند.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح (USO) در سفر یک روزه به استان کردستان، گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های طرح (USO) در استانها، یکی از اولویت‌های مهم کاری وزارت ارتباطات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ