اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لازم است بر پایۀ شرایط فرد، رژیم غذایی و بدنی متناسب با آن ارائه شود. این نکته نیز شایستۀ یادآوری است که کاهش وزن مناسب ماهانه در حد دو تا چهار کیلوگرم است؛ و بیش از این نباید باشد.
گوگل اعلام کرد بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه، مخاطب سرویس ویدئوی کوتاه YouTube Shorts بوده و به این سرویس نسبت به رقیبانی مانند تیک تاک و ریلز اینستاگرام، برتری بخشیده‌اند.
این مادر بیمار هموفیلی با اشاره به قیمت بالای داروی هموفیلی فرزندش، افزود: روزانه هزینه داروی فرزندم حدود ۴۵ میلیون تومان است که ماهانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه دارد؛ البته دولت دارو را تهیه کرده و هزینه آن را می‌پردازد اما درخواست ما این است که اجازه دهند این داروی با کیفیت خارجی وارد کشور شود.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: بیش از کل سال گذشته، ماهانه به‌ارتش روسیه تسلیحات می‌دهیم.
استارلینک، سرویس اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس، پتانسیل امیدوارکننده‌ای برای ایجاد درآمد قابل توجه در آینده نزدیک دارد. در حال حاضر، این سرویس دارای ۱.۵ میلیون مشترک است که حداقل ۱۲۰ دلار ماهانه برای دسترسی مسکونی پرداخت می‌کنند. با بیش از ۴۰۰۰ ماهواره از انواع مختلف در حال حاضر در مدار، اسپیس ایکس به بزرگترین اپراتور ماهواره در جهان تبدیل شده است.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
اصفهان- مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به پرداخت صدقات خیران به ارزش بیش از ۶۷ میلیارد تومان در سال گذشته، گفت: سرانه ماهیانه پرداخت صدقه توسط هر اصفهانی ۹۴۷ تومان بود.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف غیرمنطقی سرم در برخی موارد طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: تا سال گذشته تامین ماهانه سرم در کشور حداکثر ۱۱ میلیون عدد بود که در سال جاری به بیش از ۱۹ میلیون عدد رسیده است. بر همین اساس عرضه سرم از هر دو مسیر تولید داخل و واردات در دو ماه دی و بهمن مجموعا ۳۹ میلیون عدد بوده است.
بررسی صفحه‌های واینر‌های که بعد از فیلیتر اینستاگرام پست گذاشته‌اند، نشان می‌دهد در بازه شهریورماه، پیش از فیلتر اینستاگرام، تعداد بازدید ماهانه حسن ریوندی با ۱۹ میلیون فالوئر بیش از ۱۵ میلیون بوده که بعد از فیلترینگ، به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید رسید؛ یعنی ۷۶ درصد کاهش داشته است.
این کاپشن پافر در شبکه‌های اجتماعی جنجال برانگیز شد و کاربران گفتند که قیمت این کاپشن بالا است و بیش از حقوق ماهانه گروه زیادی از شهروندان سعودی است.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
شهریار متوکل از ثبت رکورد بالاترین میزان حفاری اکتشافی در تاریخ شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان بیش از 112 هزار متر در 8 ماه سال جاری( متوسط ماهانه بیش از 14 هزار متر ) خبر داد.
رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در جهانی ۲۰۲۲ مدال طلا به سینه زدند و حالا پولش که بیش از ۱۶۰میلیون تومن می‌شود را ماهانه به جیب می‌زنند.
ماستودون که سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، یک نرم‌افزار کد باز برای یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که قابلیت‌های متعدد مشابه توییتر دارد. این پلتفرم، تبلیغات نمایش نمی‌دهد و محدودیت ۵۰۰ کاراکتری و ایموجی‌های سفارشی دارد. ماستودون بیش از یک میلیون کاربر ماهانه فعال دارد.
شایعات در مورد استفاده رئیس جمهور روسیه از بدل خود ابتدا در ماه ژوئیه و پس از ورود این مرد ۶۹ساله به تهران برای شرکت در نشستی با حضور سران آغاز شد. او در تهران بیش از حد معمول رفتاری غیر ماهرانه داشت و بیش از گذشته پر انرژی و پرتحرک بود.
مدیرکل خزانه کشور اعلام کرد؛ سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد ماهانه حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان مدیریت هزینه انجام می‌دهند که به‌معنای کسری بودجه نیست.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب بیش از ۵۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور خبر داد و گفت: یک شرکت هواپیمایی از پروازهای چارتری ماهیانه ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته است.
سفیر روسیه در بیروت تاکید کرد که کشورش با اهدای ماهانه ۴۰ هزار تن گندم به لبنان، برای رفع بحران کمبود آرد در این کشور، موافقت کرده است.
در تیرماه امسال، بیش از ۵۶ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد و ۵۰.۹ درصد از معاملات نیز به واحد‌های مسکونی با ارزش هر واحد کمتر از ۳ میلیارد تومان اختصاص داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ