مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر: این سازمان از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیاز دارویی جامعه استفاده می کند و در هفته گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو تولید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
تبریز- مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: براساس برآورد اولیه میزان تولید محصول زغال اخته این استان در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ تن است.
مدیر پروژه بانک سلولی حیات وحش مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی جهاددانشگاهی از تولید بیش از ۵۰ رده سلولی فیبروبلاستی از گونه‌های دامی در معرض انقراض کشور خبر داد.
شفت- مدیر جهاد کشاورزی شفت از تولید بیش از یک میلیون و ۵۲۱ هزار قطعه جوجه در این شهرستان خبر داد و گفت: در سال بیش از ۱۱ تن گوشت سفید در شفت تولید می شود.
سال گذشته شکر استحصال شده از چغندر قند و نیشکر تولیدی کشور یک میلیون و ۴۴۰ هزار تن بود امسال هم با توجه به شرایط اقلیمی و بارندگی پیش بینی می‌شود حداقل به این عدد دوباره برسیم.
بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده ۳۴۶ شرکت دانش بنیان، بیش از ۱۱۰۰ محصول نانویی تولید کرده اند.
مشهد ـ مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۷۱۴ تن گوشت قرمز در خراسان رضوی از نیمه اسفند سال گذشته تاکنون تولید شده است.
معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۳ میلیون مگاوات برق در نیروگاه بعثت تولید شده است.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان به تولید ۴۱۵ میلیون قطعه جوجه از واحدهای مرغ مادر گوشتی در استان خبر داد و گفت: روزانه ۶۰۰ تن مرغ در گیلان کشتار می شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید بیش از ۳.۸ میلیون عدد دارو در هلال‌احمر طی یک هفته آخر دی‌ماه خبر داد.
رئیس مرکز ملی فرش گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، ۲‌میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۸۷ متر مربع فرش دستباف در کشور تولید شده است.
مقدار تولید گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در آذر ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل ۳۲ درصد و نسبت به مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافت.
تولید بیش از ۲۷.۱ میلیون تن سبزی و صیفی در کشور برای سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پیش‌بینی می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تولید بیش از ۱۸۰ محصل فناورانه در این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است ۵۰ داروی تولید شده جدید در این دانشگاه رونمایی شود.
وزیر نیرو ، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از ۷ هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید بیش از 40 هزار ست صافی دیالیز در هفته گذشته خبر داد
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از ۹ میلیون عدد دارو در ۱۲ روز ابتدایی آبان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از 9 میلیون عدد دارو در 12 روز ابتدایی آبان خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تولید و اجرای بیش از ۵۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۴ هزار تن بتن غلتکی نیز به مرحله تولید رسیده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار سرنگ در مجموعه سازمان تدارکات پزشکی در هفته گذشته خبر داد.
اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در سال زراعی گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید شده که نسبت به سال قبل بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۶۸ میلیون عدد انواع دارو در مردادماه سال جاری خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید بیش از ۱۱ تن عصاره و فرآورده های گیاهی در مجموعه شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ