به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایر لورکوزن در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل رئال سوسیه‌داد مغلوب شد.
بایرن مونیخ در تماسی با منچسترسیتی خواهان شروع مذاکرات درباره انتقال خولین آلوارز شده و او را گزینه‌ای می‌داند که در صورت ناکامی در جذب هری کین به هدف اول باشگاه تبدیل خواهد شد.
لیونل مسی، فوق ستاره جدید اینترمیامی، داستان خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در مورد ناکامی در جذب دوباره ستاره آرژانتینی در تابستان امسال را ثابت کرد.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
رومن وایدن‌فلر، دروازه‌بان سابق دورتموند، درباره دلایل ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در 10 سال گذشته صحبت کرد.
تیم فوتبال النصر عربستان با قبول شکست مقابل الوحده از دور رقابت‌های جام حذفی فوتبال این کشور کنار رفت.
به گفته این عضو تیم سابق مذاکره‌کننده، درخواست غرامت از آمریکا بابت خروج آمریکا از برجام، طرح ناکام تیم فعلی بود و حالا می‌خواهند آن را منتسب به دولت قبل کنند و با جعل نقل‌قول و حتی طرح خیالی آن در جلسه هیات دولت، شکست خود در اجرای این خواسته را به دولت سابق ربط دهند.
حذف دوباره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان باعث شده که انتقادات بسیاری از این تیم مطرح شود.
به گزارش "ورزش سه"، انتخاب دوباره مسی به عنوان بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال به عقیده بسیاری اتفاقی قابل پیش‎‌بینی و محتمل بود.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره پرسپولیس امیدوار است بعد از ناکامی در بازی هوادار، دوباره کلین شیت کند.
محمد عمری بعد از ناکامی برابر فولاد، امیدوار است دوباره به روند گلزنی بازگردد.
هری کین امشب تک‌گل پیروزی‌بخش تاتنهام را به ثمر رساند تا ثابت کند بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت از دست دادن پنالتی در یک‌چهارم نهایی جام جهانی باعث افت او نشده است.
کاپیتان تیم ملی برزیل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درباره شرایطی که پس از ناکامی در جام جهانی تجربه می‌کند، صحبت کرد.
مدافع سابق تیم ملی درباره ناکامی ایران در جام جهانی دلایل مختلفی را بیان کرد.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال درباره دلایل ناکامی تیم ملی ایران در جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
شاگردان مهدی رجب‌زاده پس از سه هفته ناکامی دوباره موفق به کسب پیروزی شدند.
اتلتیکو مادرید پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، به یک شکست ناباورانه مقابل کادیز تن داد.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.
الفیصلی عربستان برای دومین مسابقه پیاپی نتوانست به برتری دست پیدا کند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اتفاقات دو ماه گذشته توضیحاتی را به هيئت رئیسه فدراسیون والیبال ارائه داد.
شهرام محمودی درباره دلایل ناکامی تیم ملی در قهرمانی جهان و البته انتقادات نسبت به سید محمد موسوی صحبت کرد.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ