محمد عمری بعد از ناکامی برابر فولاد، امیدوار است دوباره به روند گلزنی بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گیاهخواری این قابلیت را دارد که به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. البته این مسئله بدان معنا نیست که گوشت را سبد غذایی‌تان حذف کنید. اما تحقیقات نشان داده که گیاهخواریِ اصولی، با کاهش مصرف قند و شکر، کاهش مصرف چربی‌های اشباع موجود در غذا‌های حیوانی و جلوگیری از چاقی، به طول عمر بیشتر کمک می‌کند.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
عمر السوما با عقد قراردادی دو ساله رسما به العربی قطر پیوست.
شورای نگهبان و مدافعان تمام قد آن دایره کلمه نظارت را به اندازه وسیع تفسیر کردند که از ب بسم‌الله انتخابات زیر سایه این نظارت رفت و مساله تایید صلاحیت کاندیدا را نیز در این دایره تعریف کرد. اگرچه این مساله از انتخابات مجلس چهارم وارد حیطه عملی شد، اما شاید بتوان اصلی‌ترین تجلی آن را در انتخابات مجلس ششم دید.
سید حسن خمینی گفت: امام در آخر عمر در خصوص مبارزه با تحجر می‌گفتند این کار قربانی می‌خواهد؛ قربانی یعنی آبرو و من هم حاضرم قربانی شوم. شجاعت امیرالمؤمنین (ع) فقط در احد، خندق، نهروان و صفین نیست؛ شجاعت امیرالمومنین (ع) در خانه نشینی ۲۵ ساله است.
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
رشد قد انسان اگرچه تا حدودی به عوامل ژنتیکی مربوط است، مکانیسم رشد قد به گونه‌ای عمل می‌کند که از طریق راه‌های مختلف می‌توان تا حدودی بر آن اثر گذاشت و رشد قد را افزایش داد.
چند نکته بسیار ساده و در عین حال کاربردی وجود دارد که با رعایت آن‌ها شما م‌یتوانید تجربه خراب شدن لباسشویی را نداشته باشید و یا کمتر با آن مواجه شوید.
دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
ملی پوش تکواندوی ایران و دارنده مدال برنز جهان در گفتگو با ایسنا سکوت خود را شکست و گفت: من مرتکب دوپینگ نشده ام اما به دلیل توطئه و دشمنی برخی افراد عمر ورزشی ام تباه شد و زحمات چندین ساله ام بر باد رفت.
جمعیت انبوه فلسطینیان، پیکر شهید دیار عمری را که شامگاه دیروز شنبه به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید، تشییع کردند.
یک محقق ایرانی و همکارانش در دانشگاه بینگامتون، موفق به توسعه فناوری بیوباتری شدند که می‌توان آن را سالیان طولانی نگه داشت.
اخیرا عمری راز پشت چنین لاغری چشمگیری را با فالوئرهایش در میان گذاشت: او اصرار داشت که اعضای خانواده کارداشیان و احتمالا سایر سلبریتی‌ها سماگلوتاید ماده فعال داروی اوزمپیک را مصرف کرده اند. او نوشت این دارو در اصل برای دیابت است، اما برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه درباره آن صحبت می‌کنند. او نوشت"ظاهرا کیم و کلویی سال گذشته مصرف اوزمپیک را آغاز کرده اند".
افسانه‌های متعددی در مورد باتری گوشی و سالم نگه داشتن آن وجود دارد. برای مثال، شارژ سریع به باتری صدمه نمی‌زند، اما اینکه اجازه دهید تلفن شما به‌طور کامل تخلیه شود و به صفر برسد ممکن است آسیب‌زا باشد.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
میدان حسن آباد از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. سال ۱۳۰۹ ساخت بنا‌های دور میدان با گنبدهایشان به پایان می‌رسد و به همین مناسبت میدان هشت گنبد نام می‌گیرد. هشت گنبد، مدتی ملک‌المتکلمین نام گرفت، پس از پیروزی انقلاب میدان سی و یک شهریور نامیده شد و در نهایت نام آن به همان حسن آباد برگشت./ منبع: کجارو
امروز سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی است؛ مردی که عمری را در راه دین و میهن و مردم جهاد کرد و سرانجام در ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسید. سردار وصیت کرده بود روی سنگ مزارش، از او فقط با عنوان ساده "سرباز" یاد شود.
در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی و مقامات بهداشتی در ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا به جمعیت بزرگسال توصیه می‌کنند که حداقل ۷۵ دقیقه فعالیت شدید یا ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط در هفته انجام دهند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو گام های عملی پاسخ به مشارکت لندن در اقدام تروریستی دریای سیاه را بررسی می کند.
متهم گفت: من قبول دارم که باعث مرگ پسر‌بچه شده‌ام، اما باور کنید قصدم کشتن او نبود و عمدی در کارم نداشتم. من فقط می‌خواستم او را با خودم ببرم تا از مردم پول بیشتری بگیرم. همه تلاشم را برای نجاتش انجام دادم، اما موفق نشدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ